Illuminati & The New World Order: lees en oordeel zelf.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 15:59

Gezien ik net toevallig via FaceBook een link voorbij zag komen (http://plazilla.com/wat-de-overheid-ons-niet-vertelt#) ben ik eens gaan zoeken op Bokt en kwam ik dit topic tegen.
Toegegeven, hij is wat ouder, echter vind ik dit best heftig allemaal, en vrij lastig om door te prikken wat wel en niet de waarheid is ...

SteffiiY

Re: Illuminati & The New World Order: lees en oordeel zelf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:05

Ja het blijft een onderwerp waar veel meningsverschillen over zijn.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:06

Als ik dit soort dingen tegen kom vraag ik me altijd af of er maar weinig mensen zijn die er überhaupt vanaf weten .. Laat staan zich ermee bezig houden ....

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:13

Ik denk dat er heel veel mensen zijn die hier niet vanaf weten.
Al moet ik zeggen dat ik niet in alles geloof wat beweerd word ;)

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:16

Misschien is het ook maar beter dat niet iedereen ervan af weet! Sommige dingen kunnen echt gevaarlijk zijn.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 05:39

Het is juist belangrijk dat zoveel mogelijk mensen het weten. De 99% staat sterker dan de 1%. Helaas is het overgrote deel van de 99% er blind voor of weet er niet vanaf.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 10:15

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 14:29

Babeth schreef:
Het is juist belangrijk dat zoveel mogelijk mensen het weten. De 99% staat sterker dan de 1%. Helaas is het overgrote deel van de 99% er blind voor of weet er niet vanaf.

Weet je wat mij wel een beetje .. ja, ik vind het heel dubbel.

Aan de ene kant denk ik echt wel dat er een kern van waarheid in zit, net als alles wat er gezegd word. Echter is de vraag hoe groot die kern is, en of het inderdaad ook niet een groot stuk bangmakkerij is. Ik ben iemand die, als ik dit soort dingen lees, er ook wat dieper in door ga (meer opzoeken etc) en wat ik hiervan las vond ik nogal .. vergezocht? Zo maken ze van bijna elke dood een complottheorie (Marylin Monroe, Kennedy, Eminem, Michael Jackson ..? ) en zoeken ze voor elke gebeurtenis bijna iets wat in 'hun' straatje kan passen.

Daarnaast van alles wat er online staat (9/11, area 51, chemtrails), als het allemaal echt zo geheim zou zijn, zouden ze dat echt niet online laten staan in mijn ogen. Daarnaast, mochten bijvoorbeeld de dingen van chemtrails waar zijn (vergiftigingen enzo), de politieke leiders etc lopen ook allemaal in dezelfde lucht rond, eten ook hetzelfde eten als ons, komen ook overal in het land ... Daarnaast was er een complete website geweid aan alles wat met 'Illuminati' te maken had, en daar stonden ook dingen onder als 'How to become God'. Ja sorry, maar als Christelijk opgevoed persoon vind ik dat soort dingen wel heel surrealistisch :') Stel nou dat het bijvoorbeeld echt zo is van die chemtrails, dat ze langzaam aan de 'wereld vergiftigen'. Dan doden ze zichzelf daar ook mee. Dan zou elke arts, politie, hulpinstantie, ziekenhuis, alles en iedereen zou 'in het zelfde complot' moeten zitten, anders waren er wel meldingen gedaan van abnormale hoogtes van bepaalde stoffen in lichamen etc ...

Even een quote van een andere website;

'In mijn ogen bestaat de illuminati niet in een vorm van een schaduwregering, het lijkt me erg sterk dat er een groep bestaat die de wereldmacht wilt overnemen om zo een nieuwe wereld orde in te voeren. De illuminati schaduwregering is een onzin theorie gebaseerd op onsamenhangende feiten zonder verband en of betekenis.

Wat ik denk is dat de illuminati een producht is dat verkocht wordt. Bedrijven verstoppen tekens om paranoïde mensen aan te trekken.Typ maar eens illuminati in op YouTube. Miljoenen hits! Goede reclame dus en bedrijven weten dat. Sommige mensen zijn erg paranoïde en na een tijdje zitten ze in een tunnelvisie en zien ze overal tekens.
Bij sommige mensen kan je al niet meer een driehoek op het keukenkastje hebben hangen of het is al illuminati. Geloof het gewoon niet, in mijn ogen is het gewoon allemaal onzin.
En als het wel waar is, tja dan wachten we allemaal op het einde, maar dat doen we nu ook al. Dus als de illuminati bestaat zou ik me er niet teveel mee bezig houden en gewoon je eigen ding blijven doen, verspil niet te veel tijd aan de illuminati, dat doen al genoeg mensen.'