zeker niet op dit tijdstip, maar sws niet in mijn eentje. Ik ga het wel een keer met een vriendin spelen, samen is toch minder eng
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
zeker niet op dit tijdstip, maar sws niet in mijn eentje. Ik ga het wel een keer met een vriendin spelen, samen is toch minder eng
xCaitlin schreef:Poeh dit durf ik echt niet hoorzeker niet op dit tijdstip, maar sws niet in mijn eentje. Ik ga het wel een keer met een vriendin spelen, samen is toch minder eng

_Amigo schreef:oh nou niet meer haha..
Ons pap probeerde grappig te zijn (hij heeft het wel eens uit gespeeld) om een witte handdoek/zak over zijn hoofd te doen en voor de achterdeur (zit veel glas in, te zien vanuit de huiskamer), maar het is hier donker in huis dus hij doet de zaklamp aan, ik schiet op en kijk, nouuuu je had mijn gezicht moeten zien

SteffiiY schreef:Heb hem gisteravond even gespeeld, en ja hoor er zit meteen een virus op me pc.. iets wat ik er ook niet meer af krijg.. Mijn hele laptop moet dus opnieuw worden geprogrammeert.

Citaat:Your flashlight has a limited battery; it will not drain when turned off. You also can look at the enemy
longer while it is off. However, having it off will make you easier to catch.

Is het jullie al opgevallen dat je een soort clickertje hoort als hij in de buurt is? Vanmiddag zat hij achter me aan en ineens hoorde ik de hele tijd muisklikjes ofzo? En toen ik dood was was het weg, maar toen hij een spel later weer in de buurt kwam waren de klikjes er weer
En uiteindelijk kon ik niet meer onsnappen en was het oeehh hij staat achter mij; Omdraaien, ruis, wegrennen.. Maar na zo'n 10 keer was ik het zat en heb ik me maar laten pakken