Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lbfginsel schreef:eindelijk een definitieve afspraak gemaakt met de KNHS, we gaan a.s. woensdagmiddag 25 april naar Ermelo, we moeten er om half 2 zijn, niet te geloven ze hebben TIJD voor ons, dat was namelijk steeds het excuus: we hebben het te druk.....
Ik geloof het pas als het woensdag is en we niet zijn afgezegd.....
lbfginsel schreef:lbfginsel schreef:eindelijk een definitieve afspraak gemaakt met de KNHS, we gaan a.s. woensdagmiddag 25 april naar Ermelo, we moeten er om half 2 zijn, niet te geloven ze hebben TIJD voor ons, dat was namelijk steeds het excuus: we hebben het te druk.....
is dus weer niets geworden, ik hoor nu ook niets meer van die Ombudsman, ga er weer achteraan, ze zullen het wel druk hebben met de Olympische spelen in Ermelo.....
lbfginsel schreef:je hebt wel gelijk, ik loop daar ook steeds tegenaan, maar iemand moet toch een keer het voortouw nemen....Vergaderingen bezoek ik ook niet meer, daar heb ik geen zin in, maar als er onrecht gebeurt wil ik er nog wel een keer tegenaan gaan....
lbfginsel schreef:lbfginsel schreef:eindelijk een definitieve afspraak gemaakt met de KNHS, we gaan a.s. woensdagmiddag 25 april naar Ermelo, we moeten er om half 2 zijn, niet te geloven ze hebben TIJD voor ons, dat was namelijk steeds het excuus: we hebben het te druk.....
is dus weer niets geworden, ik hoor nu ook niets meer van die Ombudsman, ga er weer achteraan, ze zullen het wel druk hebben met de Olympische spelen in Ermelo.....