Petitie gestart om startcoupons vergoed te krijgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 20:20

Goedzo! +:)+

Loetie84

Re: Petitie gestart om startcoupons vergoed te krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 11:00

Heel veel succes/sterkte (hoe zullen we het noemen? :P ) Ben heel erg benieuwd wat ze er van zeggen...

lbfginsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 20:56

O, het is echt niet te geloven, ons bezoek is weer uitgesteld, wordt nu 16 mei.....Ik geloof pas echt dat ik daar een gesprek aan kan gaan als ik voor de deur sta, de KNHS heeft echt sch... aan de grootste groep leden:
de liefhebber/amateur die zich van alles ontzegt om een paard te kunnen houden.....

:(

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 21:17

Nou inderdaad! Ik denk ook dat ze het zo lang mogelijk uit proberen te stellen in de hoop dat we de moed opgeven of in ieder geval de pit eruit is. :roll:

Wat is de reden die ze aangeven voor het uitstel? (Laat me raden: geen tijd?)

lbfginsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 21:23

inderdaad, geen tijd.....
slap gelul!!!!
Maar ik laat me niet kennen!

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 21:37

Alsof wij niet druk zijn! :P Wij moeten de hele dag werken om ons paard te onderhouden, extra hard als je ook nog wedstrijden rijdt, en zijn daarna nog eens een paar uur met ons paard bezig!

lbfginsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 21:38

ja snap je? de KNHS houdt zich bezig met topsport en wij betalen de rekening.....

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 22:25

Ja, of eh nee dat snap ik niet.
Ik ben nauwelijks geinteresseerd in topsport (behalve als ze me les willen geven) maar betaal er wel voor! Ik had gisteren een springwedstrijd en schrok van het inschrijfgeld. 25 euro voor 2 parcoursen. Met de brandstofkosten erbij is het toch gewoon bijna niet meer te betalen? Is er al een auto uitgevonden die rijdt op oude startcoupons? _O-

lbfginsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 22:29

zal het allemaal mee nemen naar Ermelo, eigenlijk zou ik deze 6 pagina's Bokt moeten afdrukken, maar ja, de inkt is ook al zo duur en mijn paardje moet ook eten....
:D

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 22:36

Ook het verplichte abonnement op het glossy reclameblad Paard&Sport, waar af en toe nog wat oud nieuws tussen staat, zoals dat je startcoupons gewoon kunt bestellen omdat ze altijd bruikbaar blijven ? :Y)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 22:44

Zo zie je maar weer hoe toegewijd de KNHS is. :n
Wat jammer dat de petitie afgesloten is, ik zag dit topic veel te laat. :oo

lbfginsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 23:26

de petitie heb ik afgesloten omdat we a.s woensdag naar Ermelo zouden gaan, als ik had geweten dat dat pas over nog eens 3 weken zou zijn had ik dat niet gedaan, maar ik heb wel alles zwart op wit opgeslagen, ook op de petite stonden veel reacties vergelijkbaar met de reacties op Bokt, daarom zei ik al dat ik ook alle 6 pagina's van Bokt eigenlijk zou moeten printen en mee nemen.... :PB

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 08:50

Tjongejongejongejonge. Belachelijk dit weer. Ik krijgt echt steeds meer de balen van de KNHS... Vooral niet opgeven en iedere keer een nieuwe afspraak blijven maken! Desnoods de media opzoeken. Je bent al een hele tijd bezig om op een nette manier in contact te treden met de organisatie, maar je wordt gewoon onbeschoft weggewimpeld. Als je hiermee naar een (lokale) krant/zender dreigt te stappen, hebben ze misschien wel tijd voor je?

Tis ook iedere keer wel wat hoor. Zo hebben ze ineens de uitgeschreven rubriek voor de SGW wedstrijd op hun eigen terrein last minute aangepast (moet een andere vereniging eens proberen om iets last minute te wijzigen!!) En schappen ze, zonder verdere informatie of uitleg de dressuurproef voor de klasse B (maar de SGW telt wel voor winstpunten...)
Ze denken echt dat ze alles kunnen maken!!! HOU JE GEWOON AAN DE REGELS :( Volgens mij dien je als organisatie zelf het goede voorbeeld te geven. -:(-
Heeft er nog steeds niemand concrete plannen voor het oprichten van een nieuwe landelijke paardensportbond??? Ik meld me direct aan...

lbfginsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 21:47

lbfginsel schreef:
eindelijk een definitieve afspraak gemaakt met de KNHS, we gaan a.s. woensdagmiddag 25 april naar Ermelo, we moeten er om half 2 zijn, niet te geloven ze hebben TIJD voor ons, dat was namelijk steeds het excuus: we hebben het te druk.....

Ik geloof het pas als het woensdag is en we niet zijn afgezegd.....
:evaw:

is dus weer niets geworden, ik hoor nu ook niets meer van die Ombudsman, ga er weer achteraan, ze zullen het wel druk hebben met de Olympische spelen in Ermelo.....

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 21:54

lbfginsel schreef:
lbfginsel schreef:
eindelijk een definitieve afspraak gemaakt met de KNHS, we gaan a.s. woensdagmiddag 25 april naar Ermelo, we moeten er om half 2 zijn, niet te geloven ze hebben TIJD voor ons, dat was namelijk steeds het excuus: we hebben het te druk.....

is dus weer niets geworden, ik hoor nu ook niets meer van die Ombudsman, ga er weer achteraan, ze zullen het wel druk hebben met de Olympische spelen in Ermelo.....

Sjeesuss,zijn ze bang ofzo??Ze kunnen toch wel gewoon even een gesprekje aangaan!!
Respect dat jij je tanden er zo in vastbijt,bij mij hebben ze allang de middelvinger en ik trek gewoon mijn eigen plan en probeer me het plezier in mijn sport niet door dit soort te laten afnemen.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 22:07

Je had nu toch een afspraak voor 16 mei? Of is die ook weer gecanceld?

Ik heb er ook veel respect voor dat je zo doorzet. Heel veel +:)+ +:)+ +:)+ van mij! En doe ook nog maar een _/-\o_ .

lbfginsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 22:09

Laat mijn plezier in de ppardensport er niet door vergallen, maar ik vraag mij af of we niet met zijn allen een keer naar Ermelo moeten gaan om ze daar te dwingen eens naar de leden te luisteren.... :( heb nog geen definitief bericht over 16 mei, heb maar weer een mail naar de ombudsman gestuurd.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 22:17

lbfginsel,dat idee heb ik ook al lang laten varen,mensen klagen nu eenmaal maar ondernemen er niks tegen.
Als je ziet hoeveel leden van onze vereniging op de ledenvergadering verschijnen springen de tranen in je broek,maar wel achteraf klagen dat ze geen inbreng hebben gehad in aangepaste regeltjes.

Het leven is gewoon individueel ingesteld en dat vind je vandaag de dag ook terug in het verenigingsleven helaas en zijn het altijd dezelfde die de kar moeten trekken,nou ik heb besloten voor mezelf ik trek geen enkele kar meer!!

lbfginsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 22:27

je hebt wel gelijk, ik loop daar ook steeds tegenaan, maar iemand moet toch een keer het voortouw nemen....Vergaderingen bezoek ik ook niet meer, daar heb ik geen zin in, maar als er onrecht gebeurt wil ik er nog wel een keer tegenaan gaan....

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 22:30

Ik wil wel met je mee als we met een groep gaan. Ik heb helaas ervaren dat we met een hele groep ergens achter stonden, maar als er werkelijk wat moest gebeuren (of uitgesproken worden) dan stond ik er alleen voor en werd er ook alleen op aangekeken... -O- Ik ben nou eenmaal iemand die vind dat je actie moet ondernemen als iets niet door de beugel kan. Lig dan ook regelmatig op de barricaden ;) en ben nu ook met andere acties bezig. (o.a. inzameling rusthuis manegepaarden, ik moet ook nog regelen dat de kosten voor hun oude dag in het lesgeld worden opgenomen maar niet alles tegelijk hè? :) [MA] Wie betaalt de oude dag van manegepaarden? ) Als we met een groep gaan ben ik erbij!

Weten jullie trouwens hoe het werkt met inspraak bij de KNHS? Ik heb al een beetje geinformeerd en rondgesnuffeld de laatste tijd, maar kom er niet echt achter. Ze hebben volgens mij geen algemene ledenvergadering, maar misschien moet je om inspraak te hebben naar de regiovergadering of zo? Ik krijg daar ook nooit een uitnodiging voor zoals van mijn rijvereniging...

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 22:47

lbfginsel schreef:
je hebt wel gelijk, ik loop daar ook steeds tegenaan, maar iemand moet toch een keer het voortouw nemen....Vergaderingen bezoek ik ook niet meer, daar heb ik geen zin in, maar als er onrecht gebeurt wil ik er nog wel een keer tegenaan gaan....

En hier ben ik dus ook al vaak tegenaan gelopen,op het werk,op stal,in het verenigingsleven,mensen klagen over een bepaald beleid onderling maar puntje bij paaltje wanneer jij die dingen aandraagt in een vergadering houden ze wijselijk hun mond en ben jij de zwarte Piet.

Ik heb besloten om alle blaaskaken op het werk te laten blazen op de werkvloer,onruststokers of ontevreden "klanten"lekker hun eigen boontjes te laten doppen,het enige wat ik zeg is dat wanneer ze ergens ontevreden over zijn of niet mee eens ze maar naar diegene moeten stappen en daar hun zegje doen en niet bij mij,pas wanneer het mij persoonlijk aangaat onderneem ik actie en kom op voor mijn eigen recht.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 23:49

lbfginsel schreef:
lbfginsel schreef:

Wat raar. Het lijkt net of ze nattigheid voelen...Wordt bijna een gevalletje voor Radar ofzo. KNHS verdient in elk geval een flinke koude douche, als je zo met mensen omgaat!

lbfginsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 23:12

hallo allemaal, heb antwoord van de Ombudsman gekregen op mijn vraag of hij nu eindelijk een definitieve bevestiging had voor onze afspraak op 17 mei:
ha laura

ik heb al die tijd niets meer gehoord van de KNHS

Ik waag nog 1 poging en daarna is het basta

dan komt er geen bezoek aan ermelo, maar wel een verhaal in de krant

Akkoord?

Ik vind het een goed plan, het enige probleem is dat die krant een regionaal dagblad is, ga toch proberen om een artikel in de Telegraaf te krijgen over dit gedoe van de KNHS!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 00:59

Jemig de pemig, Hoe bang kun je zijn 'voor 1 lid dat even wil komen praten'... (ok, er zit natuurlijk meer achter :P hihi) Denk inderdaad dat ze nattigheid voelen, maar ze voeden de onrust alleen maar door er zo op deze wijze mee om te gaan SCHANDALIG gewoon!
Overigens: afspraak op 17 mei? Dat is hemelvaartsdag (en ik weet eigenlijk al weken dat ze dan dicht zijn, maar goed, hoe stom kun je zijn om dan een afspraak te plannen... %)

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 12:07

Inderdaad, ben benieuwd hoe dat zit met hemelvaartsdag...