Ik zet maar even een stipje Als ik me eens verveel.
Barrym
Geplaatst: 05-11-09 17:02
Ik dacht toen ik de berichten las ik ga niet huile, of tranen maar ik heb het echt niet binne gehouden. Ze maakt he ook niet makkelijk met het spuitje door het oog te filmen terwijl die ging sluiten!
Ik ben nog steeds aan het tranen. wat een enorm indrukwekkend paard is het geweest.
Heb meteen heel wat filmpjes en interviews bekeken via youtube en ook wat beelden van vroeger terug kunnen vinden... ik kreeg hart kloppingen en een maag die omdraaide bij het zien van haar break down... Wat afschuwelijk.
Toen ze wakker werd en al liggend begon te rennen hield ik het niet meer droog, dat vond ik het meest indrukwekkendste van de film, die wilskracht om te rennen. Wel verschrikkelijk dat dat dan ook voor het einde heeft gezorgd
Miska
Geplaatst: 06-11-09 11:01
Het zal ongetwijfeld en geweldige film zijn (zoals Seabiscuit, Hidalgo etc) en wil m ooit nog een keer zien, maar ben niet zo voor de racesport. De paarden zijn te jong in mijn beleving om zo uitgebuit te worden. Maar goed, zo ver ik nu gezien heb was het een paard met karakter en de wilskracht om iets neer te zetten wat toch geschiedenis heeft gemaakt. Ben benieuwd naar de film.
CaroR
Geplaatst: 06-11-09 11:57
Wat een hartverscheurende film! Ik heb het ook niet droog kunnen houden ..
Net de eerste drie delen gezien Je voelt het aankomen dat er iets ergs gaat gebeuren...
Kasmir
Geplaatst: 10-11-09 15:40
Pff ik jank al met elke film dus deze wil natuurlijk ook wel, wat een ontzettend zielig einde. Quir: Heb het filmpje gekeken vooral het stukje waar die zingt dat ze is begraven met haar hoofd naar de lijn zorgde dat ik weer vrolijk aan het janken ging
Heel irritant overigens, altijd maar moeten huilen bij films..
Wat een eind, toont wel weer hoe belangrijk het is om dieren welzijn hoog op de kaart te zetten! De hebberigheid en commercie viel mij op in deze film, negatief dan.
Pff heb hem gekeken net nou ik schoot gelijk in de tranen:O mja ik huil zoiezo best snel met paardenfilms xD maar echt een supermooie film!! En wat een pracht paard