Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HubbaBubba schreef:Inoterry schreef:Vroeger hadden ze in Engeland Annette Lewes. Die had ongeveer dezelfde springstijl
Heb ik ff opgezocht omdat ik wel nieuwsgierig was
http://www.youtube.com/watch?v=3doU4evTxiE
Girl In The Mirror schreef:Doet me denken aan een springruiter in de jaren '70 of '80, die altijd hele rare gezichten trok en ook hele rare houdingen. Ik dacht dat het een Brit of Duitser was, maar ik zou zijn naam echt niet meer weten.
In plaats van meteen een verontwaardigd oordeel te geven , ik heb even gezocht op internet en de ruiter schijnt Vitor Gonçalves te heten, en beoefend normaal gesproken polo. Dat zou wel kunnen kloppen, gezien zijn rijstijl. En nee, dat is dus niet de vaste rijder.
lifaya schreef:moet eerlijk zijn die vent heeft zichzelf nu wel genoeg gestraftdat paard is barslecht
behandeld maar zal toch wel enige voldoening voelen met het idee dat die toch pijn leed
bij elke sprong, trouwens 3 hoeraatjes voor het paard, want IK zou geen sprong nemen
met zo'n opvliegend persoon op mijn rug![]()
Zidore schreef:ik zit nu net die annette lewis te kijken.. maar wat een takketrien is dat zeg!! teugel breekt af en ze rijdt gewoon door!!! rijd vervolgens een man omver en volgens mij is ze dan nog pissig ook, springt dat paard af en anderen nemen hem mee.. en zij staat er stom naast pffffff!
NatasjavE schreef:Geoff Billingthon (van Its Otto)deed altijd andere ruiters na(en dan op een hele overdreven manier) in zijn parcours...dat was zijn manier op aan startplaatsten te komen.