Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Nee hoor, mensen met heel veel kinderen hebben niet altijd een kleurtje. Dat kunnen ook nog gewoon heel streng gelovige oer hollanders zijn.
Apple schreef:Ik ben dan inderdaad voor AOW leeftijd op 65 houden. Daar heeft nl iedereen in Nld wat aan. Dat geld voor die extra kinderbijslag kan daar beter voor gebruikt worden.
Apple schreef:En degenen die nu dus al vanaf 16 werken moeten dus doorwerken tot 67, dat is nogal wat.
Apple schreef:AOW op 67, dat gaat echt niet snel worden teruggedraaid, dus daar heeft de hele beroepsbevolking last van.
Apple schreef:"probleem" met de AOW is dat de werkende bevolking nu de AOW bekostigd van de mensen boven de 65. Je 'spaart' dus niet voor je eigen AOW (in tegenstelling tot pensioen).
Apple schreef:Ik vind dat iedereen recht heeft op paarden.
Ze geven iets extra's aan je leven, je leert verantwoordelijkheid te dragen voor een ander die volledig afhankelijk van je is, je bouwt een band op, je moet leren beslissingen te nemen voor het welzijn van een ander (waarbij de beste beslissing misschien niet altijd emotioneel de meest wenselijke is), je leert veel van paarden. Kortom, het houden van paarden maakt je een beter mens.
Ik ben dus voor paardenbijslag![]()
Met andere woorden: als je paarden wilt dan moet je zelf de beslissing nemen of je dat financieel, emotioneel, verstandelijk etc.etc. kunt en wilt. Lijkt me dat zoiets ook moet opgaan voor kinderen. Eerst goed nadenken of je het wel wilt, kunt etc.etc.etc.. en niet gewoon rond gaan fokken en vermeerderen.