Dressuur zit in het bloed

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Getup

Re: Dressuur zit in het bloed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 18:33

Of het er echt in zit ( en er uit gaat komen) zien we oer tig jaar wel weer. Voorlopig is het gewoon geinig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 18:37

Mwah, vind het er niet lekker uit zien, en bovendien.. Alle knoppen zitten natuurlijk al op dat paard, dus als haar uitgelegd is dat ze op dit en dat moment haar been even achter moet doen.. Tja.

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 18:43

:= := heb nog nooit zulke domme reactie's gelezen als in dit topic := :=
gaat echt nergens meer over,moet je in de profielen kijken van degene met de domme reactie's :=

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 18:48

Ohh, wat een prachtig filmpje, dat kleine ukje op dat grote paard. Net uit de "luiers" en al een betere zit dan menig grotere ruiter en amazone. Om jaloers op te worden.
Sterke hand 8)7 ? Dat ukkie voelt als een vlieg voor dat machitge paard. Al kent dat paard uit zijn wedstrijdverleden alle trucjes, hij gaat ze echt niet automatisch vertonen zonder dat er enige hulp voor wordt gegeven. Is geen voorgeprogrammeerd computerspelletje. Wat die kleine daar laat zien (en vergelijk haar in godsnaam niet met mensen die al jaren rijden, kind komt net kijken) daar mag menigeen zich een puntje aan zuigen :D

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 18:48

Babico3 schreef:
Mwah, vind het er niet lekker uit zien, en bovendien.. Alle knoppen zitten natuurlijk al op dat paard, dus als haar uitgelegd is dat ze op dit en dat moment haar been even achter moet doen.. Tja.
Dat wordt ook al eens les genoemd ;)
Laatst bijgewerkt door Imala204 op 07-02-09 18:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 18:49

knooopje jouw reactie hoeft er anders ook niet voor onder te doen gezien elke onderbouwing ontbreekt :+

detour: sorry voor mijn reactie dan, dat had ik er niet uitgehaald :o :o

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 18:49

knooopje schreef:
:= := heb nog nooit zulke domme reactie's gelezen als in dit topic := :=

:D

Ik zit ook al een tijdje met mijn onderkaak op tafel van de reacties _O-
Wie wil er in godsnaam niet zo'n leerpaard om op te leren voelen. Niets is zo goed voor je rijkunst als leren voelen op een oude rot. Je moet namelijk eerst weten hoe een oefening hoort te voelen voordat je het zelf een paard fatsoenlijk kunt gaan leren, maar dat lijken de meeste mensen een beetje vergeten.
Ik zou dolgraag een paar serietjes willen voelen op zo'n geweldig dier, want ik kan er zelf echt niets van.

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 19:08

Margreth schreef:
Ohh, wat een prachtig filmpje, dat kleine ukje op dat grote paard. Net uit de "luiers" en al een betere zit dan menig grotere ruiter en amazone. Om jaloers op te worden.
Sterke hand 8)7 ? Dat ukkie voelt als een vlieg voor dat machitge paard. Al kent dat paard uit zijn wedstrijdverleden alle trucjes, hij gaat ze echt niet automatisch vertonen zonder dat er enige hulp voor wordt gegeven. Is geen voorgeprogrammeerd computerspelletje. Wat die kleine daar laat zien (en vergelijk haar in godsnaam niet met mensen die al jaren rijden, kind komt net kijken) daar mag menigeen zich een puntje aan zuigen :D

Vaak zitten grote kinderen op veel te kleine pony's. Deze hebben meer kracht dan dit kind.

Verder is het zo dat "als" ik dat had hetzelfde is als niets,aangezien je het niet hebt. Als je zo'n paard onder je kont krijgt en je hebt er geen gevoel voor doet het paard niet wat je zou willen.

Een beetje ouder is zuinig op zijn kind. Lijkt me stug dat hun dat niet zijn!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 19:40

Moderatoropmerking:
Graag op een respectvolle manier en ontopic reageren. Bedankt voor de medewerking.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 19:41

pharagirlke schreef:
knooopje jouw reactie hoeft er anders ook niet voor onder te doen gezien elke onderbouwing ontbreekt :+

detour: sorry voor mijn reactie dan, dat had ik er niet uitgehaald :o :o

Dat kan ook niet hoor, want mijn reactie sloeg nergens op. :+ ;) :(:)

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 20:45

AnneMaaike17 schreef:
valar is grappig :D wat denk je, dat je echt zo goed bent? ik heb op je profiel gekeken en dat 6-jarige meisje zit nog mooier zonder zadel als jij mét zadel :D ik durf bijna te wedden dat het je niet lukt, de wissel om de pas, het lijk heel simpel maar je moet de hulpen wel op precies het goede moment geven ;)

Ik vind het nog steeds geweldig dat een meisje van 6 dit zo "even" doet!!!! _/-\o_

Ik denk dat LaFunkyJazz je nog erg hoog in schat met 12 jaar :D
Ik zou mijn mondje maar heel wijs houden als ik jou was, want oordelende vanaf je profiel ben je inderdaad niet bepaald in de positie om anderen op hun rijkunsten aan te vallen. Ik denk dat als je werkelijk weet waar dressuur om draait, je sowieso de behoefte niet meer hebt om zulke uitlatingen te doen. Ach.. het is de onnozele jeugd zullen we maar zeggen.

AnneMaaike17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 21:00

Hmz,, als je goed leest en kan rekenen had je geweten dat ik ouder ben :D maar goed ik zal inderdaad maar verstandig zijn, getuigd van ... hoe heet dat ook alweer.. volwassenheid??

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:54

Citaat:
Verder is het zo dat "als" ik dat had hetzelfde is als niets,aangezien je het niet hebt.
sorry, maar deze snap ik niet helemaal (kan aan mij liggen)
Citaat:
Als je zo'n paard onder je kont krijgt en je hebt er geen gevoel voor doet het paard niet wat je zou willen.

dan bedoelen we toch hetzelfde. "Al kent dat paard uit zijn wedstrijdverleden alle trucjes, hij gaat ze echt niet automatisch vertonen zonder dat er enige hulp voor wordt gegeven. Is geen voorgeprogrammeerd computerspelletje." alleen een beetje anders beschreven.
Citaat:
Een beetje ouder is zuinig op zijn kind. Lijkt me stug dat hun dat niet zijn!
Denk ook dat die mensen heel goed weten wat ze doen, zijn toch ook niet de eerste de beste. Ze keen en hun kind goed en ook hun paard. Als het levensgevaarlijk was zouden ze dat echt niet voor de lol hebben gedaan.

Citaat:
Vaak zitten grote kinderen op veel te kleine pony's. Deze hebben meer kracht dan dit kind.
Ook daar zijn we het dus eens. Bedoelde dat met voelt als een vliegje op dat machtige paard dat die opmerking ergens over dat ze een sterke rechterhand toch wel aardig overdreven is bij zo'n ukkie. :D

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 23:04

Ik vind het een erg leuk filmpje. Punt. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 23:12

Babico3 schreef:

Jij rijdt zeker op een manege?

On topic: Ik zie dat meiske al aankomen bij de bixies :')

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 09:02

Aangezien het blijkbaar niet mogelijk is om hier op een normale manier te reageren, plaats ik een slotje.