Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

MissToseland schreef:komt er ook iets tegen het handelen in plaatjes?
omdat het voor veel fotografen nogal frustrerend is als hun foto's keer op keer worden gebruikt in bewerkingen
dus als iemand mij dit kan uitleggen
. zou fijn zijn.
UpToDance schreef:Maar wie is er nou verantwoordelijk hiervoor? Natuurlijk zullen wij het in de regels zetten en de mensen erop wijs maken dat ze strafbaar bezig zijn. Ik ben bang dat wij meer niet kunnen doen..
UpToDance schreef:Dat is geen oplossing, plaatjes bij een paard is juíst leuk en dat moet er zeker inblijven.
Achja, het lijkt mij dat jullie verantwoordelijk zijn omdat het jullie site is en blijft, toch?!

JouwManege schreef:Kwa fotos ik vind het te ver gaan om geen plaatjes te gebruiken in het spel. Het zou zo kunnen zijn dat er wel een apart fora voor aan gemaakt kan worden waar dit gedaan kan worden waar je de bron verplicht bent om te vermelden. wanneer je dit niet doet de topic niet word toegestaan, natuurlijk met een valse URL ook. ofwel een leuk taakje voor de moderators van het forum straks. Wanneer een foto de copyrights zijn wegehaald en bewerkt zijn zonder toestemming word er iets aan gedaan, natuurlijk lost dit het probleem niet helemaal op maar het is in ieder geval wel een begin.

ik wil opzich wel helpen dan.Focussed schreef:Dat kopieren kun je toch niet tegen gaan, ik fotografeer zelf ook en ben al zo vaak mijn foto's tegen gekomen...
Ach ja, gebeurt het op JM niet danwel op HT.
Al wordt het een onmogelijke opdracht als het spel zo groot wordt als HT, als je 200.000 paarden moet gaan controleren...