Bij mij is ie bezig met updaten, minuutje wachten en ik kan erin SHOPPUHHHet record komt steeds dichterbij
Delphi2003 schreef:404 not found... Alweer... Ik haat dit spel nu officieelWil je een update of niet? Geef ze even de tijd
Hij is al klaar met updaten bij mij Dus nu hebben ze de tijd gehad Ik wil spelen no time to relax... Ik wil shoppen!!
Juliette61 schreef:Dat heb ik ook!en dan denk je: "JAAAAAAAAAAAA!!!!!!"404 not found Jij snapt mij, ik snap jou! Ik wil shoppen
Delphi2003 schreef:Juliette61 schreef:Dat heb ik ook!en dan denk je: "JAAAAAAAAAAAA!!!!!!"404 not found Jij snapt mij, ik snap jou! Ik wil shoppen Ik ook!en het nieuwe cafe plunderen!
jammie! Elk cafe waar ik kom krijg ik niks, ik wil taart om het te vieren!! Kan een van jullie er al op? Ik erger me dood!
Rebecca schreef:Doe rustig zeg , is maar een spel en lusiteren jullie-stuurt iedereen in de hoek-Aahw maar dan kan ik niet spelen! Rebecca toe nou! Ik wil niet in de hoek!
Rebecca schreef:Doe rustig zeg , is maar een spel en lusiteren jullie-stuurt iedereen in de hoek-Go Rebecca go
nafnaf schreef:Rebecca schreef:Doe rustig zeg , is maar een spel en lusiteren jullie-stuurt iedereen in de hoek-Go Rebecca go iedereen is jij ook!
Rebecca schreef:Naf naf niet , die is lief-zet iedereen in de hoek met NafNafOke als ik dan uit de hoek mag, dan relax ik wel en wacht ik geduldig