Baal nog meer vergeten weiland naar 100% te doen dus niks drachtig, maar sollicitatie was even belangrijker. Maak het niet minder balen dus officieel een baaldag dus vandaag.
Benieuwd wat er nog meer fout gaat vandaag.
Als gesprek van gisteren maar goed was.
F_inley
Geplaatst: 15-11-16 14:21
Duim voor je dat het gesprek goed was wanneer krijg je de uitslag?
Hopelijk verder geen slechte dingen vandaag
Ik heb zoveel paarden opgeruimd dat ik er nog maar 12 over heb haha
Marcella
Geplaatst: 15-11-16 14:38
Die van gisteren krijg ik deze week nog te horen en als ik daar zou kunnen werken heb ik een top werkgever. Gesprek van vandaag ben ik in portefeuille gegaan hadden op dit moment niks voor mij.
Laten we hopen.....
Marcella
Geplaatst: 16-11-16 12:02
amandananana schreef:
Zoo ik ben weer terug van vakantie, iemand nog een leuke hengst om mn Welsh merrie mee te dekken? We gaan in de herkansing
Heb wel een kruising hengst, maar heeft geen nut om aan te bieden. Aangezien er buiten niet gedekt word en ik weer zelf genoeg merries in de wacht heb staan.
Langzaam maar zeker zie ik steeds meer mooiere en beter plaatjes voorbij komen.
Megansparrow heeft ook een Welsh kruising hengst staan en die is geloof ik wel beschikbaar voor dekdienst anders even informeren.
Anoniem
Geplaatst: 16-11-16 14:24
Zo, de meeste Tinkers zijn eruit (enkele toppertjes staan er nog voor wie nog wat zoekt ), ik ga eens denken wat ik ga doen op het spel .. Pensionstallen zijn er blijkbaar ineens genoeg Iemand nog wat nodig?
Zo PRE is in het spel ga er niet echt actief op lopen jagen geen zin in.
Maar mocht ik een PRE winnen zal ik proberen zoveel mogelijk kruisingen te fokken van de PRE ben dan ook niet van plan om maar 1 veulen te houden. Deze kruisingen komen beschikbaar voor mensen die mij een ingame berichtje kunnen sturen voor 5000 munten. Dus maar afwachten of het wat gaat worden.
Leuk ras maar voor kleurtje fokken heb ik de paint al.
O ja als je paard drachtig naar gezocht heb gedaan schijn je blijkbaar het veulen niet meer te krijgen.
Na wat ik gisteren begrepen heb op de chat is het niet meer de bedoel je merrie drachtig naar gezocht te sturen en dat je dan nog wel veulen gaat krijgen. Nu heb ik afgelopen nacht wel veulen gehad van merrie die naar gezocht is. Dus kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb.
En een hele knappe tinker dame en blijven maar hopen dat ze niet gaat schimmel (hoewel dat hopeloos lijk). http://spel.mijnmanege.nl/paard/9246-inez-mt Gisteren ook nog een hele knappe tinker kruising gekregen waarvan ik helaas ook al zo goed als zeker weet dat die gaat schimmel. Maar leuk GN heeft geen kleur al blijf ik natuurlijk hopen op van wel. http://spel.mijnmanege.nl/paard/9227-ico-mt
Ja klopt en heb al plus vanaf het begin gelijk. Had met de kruising merrie nog geluk dat het av x paint is geworden had ook nog av x fjord kunnen zijn.
Dan duim ik op een fjord met leuk kleurtje en hoog gn.
Ik weet dat er een risico is van paarden verkopen bij de handelaar, maar heb toch wel even een baal momentje nu. Heb van de week 3shet veulens erop gezet voor enig sinds bodem prijzen om eventueel beginners blij te maken, en omdat er weinig vraag meer naar is. Ben ze daarom ook langzaam aan het opruimen naar de handelaar. Maar blij verrast zowaar binnen dag allemaal gekocht door iemand. En nu worden ze gewoon voor meer dan het dubbele op het forum aangeboden. Zelf ben ik misschien gewoon een te eerlijke speler om een paard goekoop op de kop te tikken en voor dubbele of meer doorverkopen. Vraag mij eigenlijk af hoe jullie daarin staan hebben jullie daar geen moeite mee om zo'n manier snel en makkelijk geld te verdienen? Ik ben meer van munten krijgen met mijn eigen fokproducten.