Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Wat ik begrepen heb is dat namaak alleen strafbaar is als je het probeert te verkopen, maar niet als het om eigen gebruik gaat.
Misschien heb je hier iets aan:
https://kompas-advocatuur.nl/namaak-ali ... en-douane/
fjordjes schreef:Pandameisje schreef:Ik heb draadloze oortjes besteld ben erg benieuwd hoe ze zijn. Heb wel veel goede dingen over gelezen bij het product.
Iemand draadloze oortjes van aliexpress
Ik heb ook draadloze oordopjes besteld, ze schijnen prima te zijn. Niet zoals Apple airpod natuurlijk maar gewoon normaal. Helaas heeft de verkoper 'm nog steeds niet verzonden, al vanaf 23 januari. Had 2 besteld en het ene is wel verstuurd en het andere niet.. Terwijl ik juist zo graag die oordopjes wil.
iirrssjjee schreef:Mijn telefoonhoesje is al 2 maanden onderweg. Ik ben benieuwd. Mijn huidige is echt op, dus hoop dat ie snel komt. Ik heb ook een trui besteld met zo'n buidel om je kat in te doen. Deze is nog niet verzonden, en de verzendtijd word telkens verlengd door Aliexpress of de verkoper.
DubbelDun schreef:Ik stop gewoon even met bestellen bij Ali.
Keet schreef:Wegens het chinese nieuwjaar wordt er meestal een x tijd gewoon helemaal niets verzonden. Dus het kan kloppen dat jullie bestelde items nog niet verzonden zijn.
De vakantie periode is door de overheid verlengt ivm het nieuwe Corona virus, dus dat vertraagd de boel ook enorm