Ja ze ha hem per ongeluk afgekeurd. Maar nam mij wel mee in de competitie maar ze daht dat ik geen punten zou krijgen. Echt serieus. Die punten boeien mij geen zak xp wil ik zien. Maargoed dan reageren ze ineens niet meer echt stom dat het net bij mij fout gaat
Anoniem schreef:Goedgekeurd! Een xylofoontje voor kleine kinderen uit de Kruidvat genomen. Goed bezig
Ik doe ook die shop opdracht....net vlam in de pan ingeleverd en goedgekeurdZo die shopping nog even doen en sleutelpositie
Nee kreeg net 1 vriendenverzoek en dat is het, geen idee wie het was maargoed!Net vlam in de pan ingeleverd, en straks sleutelpositie.
SteffiiY schreef:Nee kreeg net 1 vriendenverzoek en dat is het, geen idee wie het was maargoed!Net vlam in de pan ingeleverd, en straks sleutelpositie.Ik heb de laatste weken regelmatig vreemden die me inviten.
SteffiiY schreef:Nee kreeg net 1 vriendenverzoek en dat is het, geen idee wie het was maargoed!Net vlam in de pan ingeleverd, en straks sleutelpositie.Dat was ik, denk ik zo
Wienna schreef:SteffiiY schreef:Nee kreeg net 1 vriendenverzoek en dat is het, geen idee wie het was maargoed!Net vlam in de pan ingeleverd, en straks sleutelpositie.Dat was ik, denk ik zo Met steigerend paard? Die kon ik wel herleiden naar bokt. Maar ik krijg daarbuiten nog veel invites...