Haha we houden de moed er in, ff flink door blijven gaan he! Moet er nog krap 1000, dus dat moet voor het eind van de dag wel lukken, vooral met een hoop onzin Moet wel zo naar een verjaardag, dus zit er niet meer dan die 20.000 in
Daantje
Geplaatst: 29-12-11 19:47
Niets maar dan word ik straks verslagen door iemand uit mijn eigen provincie
100.000 wil ik nog wel bijdragen voor het einde van het jaar, met een beetje enthousiasme is dat haalbaar. Maar meer gaat me niet meer lukken in 2011 hoor
haha ik ben nog heel hard door aan het typen, maar geloof niet dat ik nog heel veel haal voor heteinde van het jaar.. Ben vooral druk met samenvattingen, maar ik doe vooraal schrijven, want anders kan ik echt niet alles meekrijgen
Trots mogen we sowieso zijn, we zijn flink gestegen dit jaar
Overigens is mijn goede voornemen voor januari om EINDELIJK Adindaa in te halen.... Ik zit dan 3 dagen per week bij een opdrachtgever websiteteksten te typen, dat moet toch substantieel bijdragen.
LAat ik eerst maar eens zorgen dat ik in de top 100 kom sta nu 104 ofzo.. had eigenlijk voorgenomen dat dat voor nieuwjaar ging gebeuren... maar volgens mij toch niet
Haha wat je zegt trekpaardluf, ik moet eerst maar eens in de top 50 zien te komen, voor ik aan een top 10 plaats kan denken.
Is helaas ook niet gelukt om gister (ja 7 min geleden) die 20k vol te krijgen, was net te laat terug van een verjaardag, helaas. Iig wel het doel om voor het einde van t jaar nog een keer 20k te pulsen
Donkerblauw
Geplaatst: 30-12-11 01:37
Lobke_ schreef:
Niets maar dan word ik straks verslagen door iemand uit mijn eigen provincie
Aah, op die manier!
Nou, nog maar 24.490.491 keys, en dan staan we gelijk met het team wat nou op de 100ste plek staat.