Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 15:30

6000 Munten voor een GN5 en IV is een hele mooie prijs.

Yes Sudoku opgelost. *\o/*

JudithO

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 15:50

Ja de sudoku van vandaag was niet zo lastig als die van vorige week ;)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 15:53

Nou ik had hem helemaal ingevuld maar hij klopte niet en kon de fout niet ontdekken toen ben ik gestopt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 15:56

Heb eventueel print screen gemaakt. Misschien dat ik eind van de dag plaats voor de mensen die er echt niet uit kunnen komen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 16:44

Nou handig zoals ik dus van het forum begrijp is het niet de bedoeling om eigenlijk te trainen voor gezocht. Beter gezegd markt word kapot gemaakt en iedereen blijf met overschot paarden zitten die hij niet aan de straatstenen kwijt raak. Of je moet verlies willen draaien, maar dat doet de roulatie van munten ook geen goed.

Voor beginners word het hierdoor ook nog moeilijker om aan wat munten te komen. Gaat super dus.

Gelukkig verdienen er nog wat mensen door voor mij paarden te trainen. :+

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:37

Yeahhhh 100.000 muntjes *\o/*

En net weer een paard naar gezocht.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:59

Alsmaar weer dat fokken moeilijker moet waarom hebben ze fokken eigenlijk in het spel gedaan want er is altijd gezeur over. Gezocht is toch juist in het spel gebracht om het paarden overschot terug te dringen?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 18:07

Daarom ook idee is leuk.

Misschien moet we maar bij iedere dekking een tabelletje krijgen met wat het veulen moet worden. Krijgen we ook minder overschot en kan na 1 fokken merrie of hengst in ieder geval al weg (gezocht of verkopen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:21

Topic is stilletjes :Y)

Ik zit te twijfelen wat ik ga doen .. Heb nu de Tinkers, is op zich leuk, maar denk niet dat actief fokken wat voor mij is. Je kan niet gewoon door naar hoger GN zonder op inteelt uit te komen en hoe je dat wel kan is mij teveel uitzoekwerk ofzo. Voel er in ieder geval niet zo veel voor }:0

Ben nog even aan het kijken wat nog wat zou kunnen zijn. Misschien een pensionstal, maar weet niet of daar echt vraag naar is, zijn er al best wat ... Of misschien toch het trainen eens proberen, maar dan wil ik eerst mijn pistes beter (wat ik wel kan als ik de Tinkers verkoop waarschijnlijk, of toch voor een groot stuk). Nog even zien...

Waar hebben jullie nog behoefte aan? Is er nog wat? 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:22

Je kan ook nog kijken naar inteeltvrij op de zichtbare stamboom. Doe ik zelf ook.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:23

Op het moment heel druk om alles te trainen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:24

Jans schreef:
Je kan ook nog kijken naar inteeltvrij op de zichtbare stamboom. Doe ik zelf ook.

Dat is al teveel :o
Ik heb nu GN 10 veulens/paarden, maar kan daar niet mee verder want die komen uit dezelfde ouders, of zijn halfbroer/zus. Om uiteindelijk verder te kunnen naar GN 11 moet ik zoveel fokken dat ik geen zin heb... Of ik mis ergens iets, dat kan ook natuurlijk. Heb het misschien nog niet allemaal zo goed door ;)

@ Marcella: je traint zelf tegenwoordig?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:27

Ja hou ook regelmatig 1 wei leeg en heb hopelijk vanavond weer een hengst klaar (helaas niet iv), maar date staat al te wachten.

En toch maar meer aan het upgraden op terrein dus huis is nu level 6 en longeercirkel level 8. Vanavond als ik het niet vergeet weer aanzetten voor het slapen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:35

Ok, ik ben dus nog zoekende :Y) Kijk wel even, heeft geen haast.
Als iemand nog weet waar er behoefte aan is kan ik altijd even kijken of ik er wat mee kan ;)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:37

Ik train er ook flink op los gaat lekker idd 1 wei vrij waar ze net voor het nieuwe uur op gaan voor energie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:42

En waarvoor trainen jullie dan? Gewoon als bezigheid, voor het ruiterniveau, om te fokken, voor gezocht, ... ?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:42

Om te fokken.

Soms voor gezocht, maar het gaat er ook om gn te verbeteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:47

Ok. En doe je alles gewoon zelf tegenwoordig of soms toch nog op zoek naar trainers? Want dat had je een tijdje geleden wel toch, dat je veel trainers zocht?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:54

Heb niet meer zoveel paarden dus ook niet meer zoveel trainers nodig. En nu al bezig met behoorlijke inhaal slag dus zoek op het moment geen trainers. Worden wel vaak genoeg trainers gezocht zag ik op het forum.

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:57

[***] je zou eens kunnen kijken of je er een kruising mee kunt fokken met hoog GN.

En als je een getrainde gn10 kruist met lager GN kan er altijd nog gn11 uitrollen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:58

Ik ben er ook nog eentje voor Marcella aan het trainen

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 21:05

Ik train puur om de gn en vaardigheden omhoog te krijgen hopelijk eerdaags mijn eerste gn 11 veulen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 21:09

Ik vind het forum vaak beetje warrig, vooral de het advertentie-gedeelte :o Staan zoveel verschillende dingen op (paarden gz & ag, weides te huur, beleren, trainen, dekhengsten, fokmerries, ...).

@ Gamova : daar zit mijn probleem, ik weet wel hoe ik theoretisch GN11 kan fokken, maar je zit toch altijd met inteelt als je met eigen paarden werkt? Dan krijg je toch steeds GN1?

Ik heb nu 1 kruising GN10 (Mars) en dan 2 Tinkers GN10 (Mars x Fidara) & (Mars x Maan). Maar deze 2 kan ik dan weer niet samenzetten voor GN11 want is inteelt ... Dus ik gebruik Mars om GN10 Tinkers te fokken, maar kan van daaruit nooit verder naar GN11 .. en heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Dan moet ik 2x GN9 kruisen en hopen op GN10 (wat met getrainde paarden wel moet lukken) maar uiteindelijk komen er altijd wel ergens dezelfde paarden terug dus loop je vast.

En dat heel uitzoekwerk en aan/verkopen zie ik niet zitten :o

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 21:25

[***]
Als je een dekhengst van iemand leent ben je al weer een stap verder. Of een hengst koopt. Die kan dan op al je merries.

Inteelt is maar net hoe ver je wilt gaan. Wij kijken alleen naar directe stamboom voor onze GN fok. Dat is niet zo veel werk ;)

Stel dat je een nieuwe gn8 hengst op de markt koopt kun je daarmee alles dekken. Hengsten ruilen zorgt ook voor mogelijkheden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 21:28

Dat is waar :j Maar voordat alles drachtig is en een veulen heeft ben je weer x aantal tijd verder en dan moet je weer wat anders zoeken want die veulens kan je weer niet met elkaar kruisen etc. etc. Denk dat het gewoon niks voor mij is, wil graag mijn terrein uitbreiden dus ga daar nu mee aan de slag en dan zie ik wel verder :)