Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 20:26

juultje353 schreef:
Ligt het aan mij of hebben de 3 Friese paarden alle 3 een andere kleur?
Eentje lijkt wat bruinachtig zwart, eentje echt zwart en eentje die ook glanst.

Natuurlijk zijn ze allemaal anders, waarom zouden ze er anders 3 hebben staan :P

JulietteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 20:53

Karla_1999 schreef:
juultje353 schreef:
Ligt het aan mij of hebben de 3 Friese paarden alle 3 een andere kleur?
Eentje lijkt wat bruinachtig zwart, eentje echt zwart en eentje die ook glanst.

Natuurlijk zijn ze allemaal anders, waarom zouden ze er anders 3 hebben staan :P

Ja dat vroeg ik me dus al af tot ik hier achter kwam :P

Summerfly

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:02

Mijn internet haat me. Sta ik te wachten tot de groups voor de Golden Hills Championship zijn gemaakt, valt ie wéér uit. -O- :')

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:06

Nou dat had ik dus ook... Stond niet te wachten bij een kampioenschap, maar was wel midden in een quest. Frustrerend!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:25

Ik heb dat steeds als er een nieuwe quest komt ofzo

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:32

Ligt het aan mij, of word star stable met de dag saaier? Altijd weer die quests dat je iets moet zoeken, naar iemand toe moet gaan en dan gelijk weer terug, en altijd die mensen in de chat die alleen "Nou en" en "Vraag het aan iemand anders" zeggen, ook al vraag je het in het algemeen. Op de reclame zeggen ze wel "echte vrienden", maar als je het gedrag ziet van mensen die zo reageren, je willen helpen met iets en als je dan bijna bij de plek waar je moet zijn bent uitloggen, word het spel alleen maar stommer. En dan valt het ook nog is uit, duurt de update verrekte lang en is het nog een stomme update ook, weer dingen zoeken enzo, dan vind ik het echt stom/saai worden. Vinden jullie ook niet dat ze een keer met nieuwe, leuke quests moeten komen? En dat de mensen zich wel iets netter mogen gedragen? Ik irriteer me er gewoon aan... :') En als ik dan iemand van bokt tegenkom, wat bij mij zelden gebeurt, is dat ook meteen een van de weinige mensen die zich normaal gedraagt, en die een quest leuk weet te maken... Sorry als dit stom overkomt, maar star stable mag toch echt wel wat leukere quests maken en (ja, ik zeur) mensen mogen wel wat vriendelijker overkomen. :+

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:41

Ben het er mee eens dat het veel hetzelfde is. Heen en weer, dingen zoeken etc verveeld op een gegeven moment wel :'). Ik speel voor mezelf, kijk bijna nooit op de chat, heb geen vrienden en zit niet in een club dus ik heb niet echt veel over de mensen te zeggen maar veel zijn idd wel onvriendelijk/kinderachtig(zoals bijv in je gaan staan als je kleren/tuig aan het bekijken ben in een winkel).

DanonePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:54

spel word steeds kinderlijker.. steeds meer kinderen rond de 9. Als kunnen die ook gewoon aardig zijn, dus ik weet niet wat de reden is van onaardig gedrag op het spel. Op de chat lees ik wel steeds meer ruzies -.- Op facebook lees ik ook steeds onaardig gedraag in de zin van kinderen die menen dat ze op het internet alles kunnen vragen. Zeer irritant als je dan leest dat iemand het oneerlijk vind dat die niet de functies van iemand heeft die ervoor betaald alleen omdat zij het niet kan¿
Ik vind de chat eigenlijk vooral bedoeld om inhoudelijk vragen van het spel te beantwoorden en te vragen en die kinderspellen op het spel vind ik meer thuis horen in een club ofzo. Heel overzichtelijk vindt ik dat schermpje niet. En dat geknipper vindt ik irritant onderin ;-)
Na 22 uur spelen is het wel relaxter dan in de middag ofzo. Omdat waarschijnlijk dan de leeftijdgrens gewoon hoger is.

Het word saai als je jezelf geen doelen stelt.. Ik wil de hele tijd nieuwe outfits sparen. Onder het spelen zet ik sso geluid uit en zet ik spotify aan. Spelen onder het muziek luisteren..

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 22:21

Bij WoW onthoudt die gewoon je quests waarmee je bezig bent en ook die je al voltooid hebt. Heel fijn, soms heb je wel 20 quests openstaan waarmee je dan lang mee bezig bent.
Je kunt dus gewoon uitloggen en de volgende dag verder gaan.

Starstable speel ik steeds minder. Ben me ook aan het bedenken om hem te 'verkopen' dat ie gewoon van iemand anders wordt en ik er niet meer in kan. Ben lifetime, heb bijna alle populaire paarden en meeste op level 15, wat is wijsheid?

DanonePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 22:46

Je kan ook een tijdje niet spelen en de paarden op "rood" laten. Dan kun je na een tijdje gewoon weer spelen. Je weet maar nooit wanneer je een dag weer even zin hebt. /3 Tenzij je 100% zeker weet dat je nooit meer zin hebt om star stable te spelen.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 22:53

Oke, ik loog blijkbaar :o . Nu krijg ik dat schapenscheerding ook niet meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 23:02

Ik ook niet

Ropa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 23:08

Heel raar..

Ropa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 00:26

Oh, vreselijk die brieven :')
Kan niet iemand ze even voor me zoeken, zelfs met de tips vind ik ze niet :')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 03:02

Er is hier laatst een lijst geweest met waar je alles kan vinden en heen moet brengen

Edit: ik vind dat ook. Ik word ook constant in groepen gevraagd terwijl ik die mensen niet ken en soms wel 10x dezelfde achter elkaar. Ik heb er een echte goed vriendin op en als ze niet online is dan doe ik ook niks met de chat want wat heb je daaraan? En voor de quests ik heb nog nergens last van maar ik ben ook nog lang niet in lvl 15. Enne, ik wil dat account wel hoor <<) <<)

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 09:27

D_horse schreef:
spel word steeds kinderlijker.. steeds meer kinderen rond de 9. Als kunnen die ook gewoon aardig zijn, dus ik weet niet wat de reden is van onaardig gedrag op het spel. Op de chat lees ik wel steeds meer ruzies -.- Op facebook lees ik ook steeds onaardig gedraag in de zin van kinderen die menen dat ze op het internet alles kunnen vragen. Zeer irritant als je dan leest dat iemand het oneerlijk vind dat die niet de functies van iemand heeft die ervoor betaald alleen omdat zij het niet kan¿
Ik vind de chat eigenlijk vooral bedoeld om inhoudelijk vragen van het spel te beantwoorden en te vragen en die kinderspellen op het spel vind ik meer thuis horen in een club ofzo. Heel overzichtelijk vindt ik dat schermpje niet. En dat geknipper vindt ik irritant onderin ;-)
Na 22 uur spelen is het wel relaxter dan in de middag ofzo. Omdat waarschijnlijk dan de leeftijdgrens gewoon hoger is.

Het word saai als je jezelf geen doelen stelt.. Ik wil de hele tijd nieuwe outfits sparen. Onder het spelen zet ik sso geluid uit en zet ik spotify aan. Spelen onder het muziek luisteren..

Tja... Mijn doel is om level 15 te worden, en de fjord te krijgen :+ Maar daar moet ik dus weer die saaie quests voor doen.. Mijn 2e doel is om al mijn paarden lvl 15 te krijgen :))

Ik word inderdaad ook gek van mensen die je steeds in een groep vragen, ook als ik even in ml ben dan krijg ik honderden vriendschapsverzoeken :r Niemand snapt dat mensen niet altijd vrienden willen worden met iemand die ze niet kennen... En dan inderdaad dat geknipper onderin. _O-

Edit: Ik heb altijd ss geluid uit omdat ik me eraan irriteer, en kijk wat rond op youtube <<)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 09:34

drawerlover schreef:
Er is hier laatst een lijst geweest met waar je alles kan vinden en heen moet brengen

Edit: ik vind dat ook. Ik word ook constant in groepen gevraagd terwijl ik die mensen niet ken en soms wel 10x dezelfde achter elkaar. Ik heb er een echte goed vriendin op en als ze niet online is dan doe ik ook niks met de chat want wat heb je daaraan? En voor de quests ik heb nog nergens last van maar ik ben ook nog lang niet in lvl 15. Enne, ik wil dat account wel hoor <<) <<)

Ze zei verkopen ;) een lifetime account weggeven voor altijd is niet logisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 10:33

Op level 17 kan je gedoelen meer stellen het is er gewoon niet

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 11:41

prugelpiet schreef:
drawerlover schreef:

Ze zei verkopen ;) een lifetime account weggeven voor altijd is niet logisch.

Haha weet ik wel. Is ook wel logisch ik zou geen lifetime account zomaar weggeven

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 12:06

Toch heb ik een lifetime account gekregen hier, van de bokker zeeuwtje, nog steeds elke dag blij mee *\o/*

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 12:46

Nu ben ik jaloer :oo

Ik mocht hem ook nog eens gebruiken tot het Mis ging ;(

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:17

Waar is in hemelsnaam die brief in Valedale? :') Ben al best lang aan het zoeken, tervergeefs.

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 16:43

Jaa dat weet ik dus ook niet -,-

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 16:46

ik was er helemaal klaar mee. en ik ben dr uiteindelijk mee gestopt.
er was geen echt doel. meer.

DanonePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:16

Bij mij lag de brief in Valedale op dat stuk gras waar de koeien staan... }:0