juultje353 schreef:Ligt het aan mij of hebben de 3 Friese paarden alle 3 een andere kleur?
Eentje lijkt wat bruinachtig zwart, eentje echt zwart en eentje die ook glanst.
Natuurlijk zijn ze allemaal anders, waarom zouden ze er anders 3 hebben staan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karla_1999 schreef:juultje353 schreef:Ligt het aan mij of hebben de 3 Friese paarden alle 3 een andere kleur?
Eentje lijkt wat bruinachtig zwart, eentje echt zwart en eentje die ook glanst.
Natuurlijk zijn ze allemaal anders, waarom zouden ze er anders 3 hebben staan
D_horse schreef:spel word steeds kinderlijker.. steeds meer kinderen rond de 9. Als kunnen die ook gewoon aardig zijn, dus ik weet niet wat de reden is van onaardig gedrag op het spel. Op de chat lees ik wel steeds meer ruzies -.- Op facebook lees ik ook steeds onaardig gedraag in de zin van kinderen die menen dat ze op het internet alles kunnen vragen. Zeer irritant als je dan leest dat iemand het oneerlijk vind dat die niet de functies van iemand heeft die ervoor betaald alleen omdat zij het niet kan¿
Ik vind de chat eigenlijk vooral bedoeld om inhoudelijk vragen van het spel te beantwoorden en te vragen en die kinderspellen op het spel vind ik meer thuis horen in een club ofzo. Heel overzichtelijk vindt ik dat schermpje niet. En dat geknipper vindt ik irritant onderin
Na 22 uur spelen is het wel relaxter dan in de middag ofzo. Omdat waarschijnlijk dan de leeftijdgrens gewoon hoger is.
Het word saai als je jezelf geen doelen stelt.. Ik wil de hele tijd nieuwe outfits sparen. Onder het spelen zet ik sso geluid uit en zet ik spotify aan. Spelen onder het muziek luisteren..
drawerlover schreef:Er is hier laatst een lijst geweest met waar je alles kan vinden en heen moet brengen
Edit: ik vind dat ook. Ik word ook constant in groepen gevraagd terwijl ik die mensen niet ken en soms wel 10x dezelfde achter elkaar. Ik heb er een echte goed vriendin op en als ze niet online is dan doe ik ook niks met de chat want wat heb je daaraan? En voor de quests ik heb nog nergens last van maar ik ben ook nog lang niet in lvl 15. Enne, ik wil dat account wel hoor![]()
prugelpiet schreef:drawerlover schreef:Er is hier laatst een lijst geweest met waar je alles kan vinden en heen moet brengen
Edit: ik vind dat ook. Ik word ook constant in groepen gevraagd terwijl ik die mensen niet ken en soms wel 10x dezelfde achter elkaar. Ik heb er een echte goed vriendin op en als ze niet online is dan doe ik ook niks met de chat want wat heb je daaraan? En voor de quests ik heb nog nergens last van maar ik ben ook nog lang niet in lvl 15. Enne, ik wil dat account wel hoor![]()
Ze zei verkopeneen lifetime account weggeven voor altijd is niet logisch.