Zit me blind te staren op de wiki structuur.Iemand die er ervaring mee heeft en even mee wil kijken?Moet vooral allemaal super makkelijk vindbaar zijn voor noobs..
Azmay schreef:Pepperrr schreef:op .com kan ik ook nog wat DP's kwijt voor wie wil! (12 stuks)Wat wil je er voor?4000 p/s
Pepperrr schreef:Azmay schreef:Wat wil je er voor?4000 p/sWat is je naam dan stuur ik er 1.Wil haar net niet volwassen hebben dus zal 5dp zijn?
Zondag schreef:Iemand op de NL een welsh hengstje te koop met veel wit? Vanochtend naar het rusthuis gestuurd omdat niemand hem wou...
Ik verwacht morgen een inteelt-rusthuisveulen en een mogelijk niet schimmel Camargue die waarschijnlijk GG gaat zijn
AlwaysH schreef:Azmay, je ingeschreven Camargue veulen heeft echt een dikke score, wow. Elke keer weer
AlwaysH schreef:Ja potver, nu ben ik tweede Als ze minder dan 80 hebben haal je toch de dagkampioen niet meer volgens mij?
https://www.horsereality.nl/horses/25478/steriemand nog interesse in dit mustang hengsten veulen? scoorde net 88 op de keuring.
Azmay schreef:AlwaysH schreef:Ja potver, nu ben ik tweede Als ze minder dan 80 hebben haal je toch de dagkampioen niet meer volgens mij?Dat maakt me ook niet uit, lol.Heb trouwens een paard dat telkens nét geen 80 haalt, echt op een honderdste...
Paard gekocht en die haalde eerste keuring eerste premie , toen paar keer 2de en nu een 3de uhhmm juist
Zondag schreef:Iemand op de NL een welsh hengstje te koop met veel wit? Ik heb wel een vos met redelijk wat wit