Nee heb ook wel eens jongere paarden naar een advertentie gedaan. Dat wat bij de handelaar staat en niet verkocht word is uiteindelijk trainwerk voor gezocht.
Ik heb er vandaag toch een stuk of 12 naar Gezocht gedaan hoor
Is ook maar net of je er voor gaat trainen of niet
Jorex
Geplaatst: 26-10-16 20:54
Mijn paarden zijn al goed genoeg getraind, elke vaardigheid is 20, ga daar niet bovenop trainen (heb nog genoeg jong spul staan om te trainen). Maar ik denk dat ik gewoon maar alles ga houden totdat t zooitje sterft van ouderdom
Maar hoe kan het dan dat je geen geschikte advertentie kunt vinden? Want ik verkoop regelmatig minder goed getrainde paarden tussen de 6.000 en 9.000 terwijl ze dus echt niet overal op getraind zijn.
Het zijn dan vaak wel paarden die ik aankoop voor gezocht of paarden waar ik vanaf wil
Jorex
Geplaatst: 26-10-16 21:36
Omdat ik waarschijnlijk advertenties zoek in een categorie die twee tellen nadat ze erop staan er alweer af worden gehaald omdat eraan voldaan is.
Gewoon geduld hebben en af en toe eens kijken soms kan je dan ineens geluk hebben. Heb nu ook weer een paint kruising merrie voor de nominatie gezocht.
Bekend probleem en dat met fokkerij bonus, maar aan de ander kant vind ik het ook even niet erg. Wil namelijk eerst wat nieuwe hengsten af hebben. Tijd om oude generatie vervangen voor jonger en hoger GN.