Postcrossing

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Re: Postcrossing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 19:56

Ik denk dat hij dan niet meer aan gaat komen hoor Nagelbijten / Gniffelen

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 11:11

Of hij is al aangekomen... Kan natuurlijk ook...

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 11:18

Misschien dattie inderdaad nog niet geregistreerd is.. Sommige mensen vergeten dat helemaal of doen niets meer met Postcrossing.

Mijn kaartjes naar de USA, Finland en Luxemburg zijn ook op de post nu Lachen

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 11:30

Ja, een beetje apart. Ik denk dat hij niet is aangekomen oid, de ontvanger was vorige week nog online. Irritant. Boos!

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 21:34

Mijn tweede kaartje is aangekomen! Hopelijk krijg ik er nu nog één, want ik heb er al twee gehad dus ik hoop wel dat ze nu niet vinden dat ik mijn portie al gehad heb ofzo.

Rainie schreef:
Wat hebben jullie eigenlijk als kaartenvoorkeur in je profiel staan?

Dat ik niet echt een voorkeur heb, maar dat ik graag wil zien wat zíj leuk vinden om me te sturen. Het gaat mij er niet zo om wat er op staat; als ik bijv graag paardenkaarten wil, kan ik die zelf ook wel kopen. Ik vind het juist leuk als iemand zelf iets persoonlijks voor mij uitkiest, iets dat hij of zij zelf leuk vindt.

Ik vind wel dat sommige mensen een beetje veeleisend zijn: persé geen gratis kaarten willen, geen zelfgemaakte kaarten, persé kaarten met bloemetjes, geen dubbele kaarten, geen envelop... En dan zijn er ook mensen die opschrijven naar wie hun gestuurde kaarten verlopen zijn, wat hopen ze daar nou mee te bereiken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 21:40

Die laatste zin snap ik niet? *LOL*
Er zijn ook mensen die ongeschreven kaarten willen.. Daar doe ik echt niet aan. Nagelbijten / Gniffelen

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 22:00

Ik zag in iemands profiel een paar usernames staan van mensen waarnaar zij kaarten had gestuurd, maar die verlopen waren. Ik snap niet zo goed waarom je dat in je profiel zet, want het is niet alsof andere mensen er maar voor kunnen kiezen om daar geen kaarten heen te sturen, toch?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 10:41

Citaat:
I joined this site to send and receive SCENIC postcards so
No cartoons,
No cats,
No home made
or adverts, and please , please no more forests from Finland, pretty please.Thanks:-)

Hier heb ik een keer een kaart van gekregen.. Je zal die persoon maar een kaartje moeten sturen zeg Scheve mond

Ik heb als "voorkeur" er in staan dat ik het leuk vind om local cards te ontvangen, dierenkaarten, of iets van een zelfgemaakte foto Lachen Op PC heet ik trouwens Sesamzaadje

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 10:45

Jeetje, daar hoef je niet blij van te worden nee... Ik zou spontaan een zelfgemaakte kaart van een cartoon kat sturen zeg.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 10:46

Inderdaad, en dan in een Fins bos geplakt met Photoshop Knipoog

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 11:13

Huilen van het lachen

Dat vind ik dus echt niet leuk, zo'n eisen lijstje. Bah. Ik heb bij mijn profiel staan dat ik van schattige dierenkaarten houd, maar dat ik graag geinspireerd wordt, dat ze dus kunnen sturen wat ze willen, zo lelijk/mooi/eng/schattig/verjaardag als ze zelf willen,

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 11:15

Mooiste is dat diegene ook een scenic kaartje uitgezocht geeft (opzich wel een gave, rotstekeningen), maar achterop 3 woordjes geschreven heeft en de rest stond op de kaart geprint Vork

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 11:20

Nouja, eerlijk is eerlijk, het staat op haar profiel dat ze alleen landschapskaarten wilt ontvangen en versturen

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 11:25

Dat scenic vind ik ook helemaal niet erg joh Knipoog Vond het alleen jammer dat er zo'n onpersoonlijk geprintte tekst op stond.

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 11:39

Nee dat is wel minder. Of:

"Hello Paulien,

Greetings from Poland!

PL-5465"

Ook zo van: ja, dankje...

Ik heb trouwens een geprintte tekst gekregen, maar dat vond ik niet erg, want daar stond op dat ze een klas waren die dit voor schoolproject deden. Ging om kleuters ofzo.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 11:42

Ik kreeg laatst een kaart van een 8 jarig meisje, redelijk onleesbaar maar wel lief. Lachen Haar moeder had er bij geschreven dat ze dit deed om haar topografie bij te brengen. Slim vind ik! Ja

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 13:41

Ir111 schreef:
Ik kreeg laatst een kaart van een 8 jarig meisje, redelijk onleesbaar maar wel lief. Lachen Haar moeder had er bij geschreven dat ze dit deed om haar topografie bij te brengen. Slim vind ik! Ja

haha leuke manier van leren

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 16:12

Ja postcrossing is best leerzaam zowel op gebied van talenkennis als topografie Ja

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 16:22

nodi schreef:
Ja postcrossing is best leerzaam zowel op gebied van talenkennis als topografie Ja

en je engels word er beter op!

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 16:40

Ik zag dit topic net staan en ik heb me spontaan geregistreerd Lachen. Om gelijk fantiek aan de slag te gaan heb ik 5 adressen naar: Finland, USA, Duitsland, China en naar de United Kingdom.
Ik keek op de klok en besefte dat ik te laat ben om kaartjes te kopen.....

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 16:49

KimH schreef:
Ik zag dit topic net staan en ik heb me spontaan geregistreerd Lachen. Om gelijk fantiek aan de slag te gaan heb ik 5 adressen naar: Finland, USA, Duitsland, China en naar de United Kingdom.
Ik keek op de klok en besefte dat ik te laat ben om kaartjes te kopen.....

Morgen weer een dag Knipoog

_sioux_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 16:52

ik heb vandaag weer 3 kaarten op de post gedaan!..voor het eerst mijn eigen gemaakte Tong uitsteken
1 naar china en 1 naar finland..en 1tje naar taiwan.

die van taiwan daar had ik eens een kaartje van gehad..die wou graag een kaart uit nederland.
dus had ik gezegt van stuur je adres maar..kreeg ik nog een kaartje met zijn adres Tong uitsteken

ik hoop dat alleen de post wat opschiet want ze zijn weer aardig aan het staken..

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 16:53

_sioux_ schreef:
ik heb vandaag weer 3 kaarten op de post gedaan!..voor het eerst mijn eigen gemaakte Tong uitsteken

die van taiwan daar had ik eens een kaartje van gehad..die wou graag een kaart uit nederland.
dus had ik gezegt van stuur je adres maar..kreeg ik nog een kaartje met zijn adres Tong uitsteken

ik hoop dat alleen de post wat opschiet want ze zijn weer aardig aan het staken..

Hmm.. hoezo dat?

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:05

De laatste kaarten die ik ontving zijn allemaal uit de States. Heb ook pas 1x een kaart naar Finland hoeven sturen! Clown

_sioux_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:31

SteffiiY schreef:
_sioux_ schreef:

Hmm.. hoezo dat?

ze zeiden op het postkantoor hier van..het is niet zeker als ze meteen op de post gaan want ze zijn aan het staken..
ze willen maar geld ofzo die postbodes Tong uitsteken