Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rainie schreef:Wat hebben jullie eigenlijk als kaartenvoorkeur in je profiel staan?
Citaat:I joined this site to send and receive SCENIC postcards so
No cartoons,
No cats,
No home made
or adverts, and please , please no more forests from Finland, pretty please.Thanks:-)

Op PC heet ik trouwens Sesamzaadje
Vond het alleen jammer dat er zo'n onpersoonlijk geprintte tekst op stond.
Haar moeder had er bij geschreven dat ze dit deed om haar topografie bij te brengen. Slim vind ik!
Ir111 schreef:Ik kreeg laatst een kaart van een 8 jarig meisje, redelijk onleesbaar maar wel lief.Haar moeder had er bij geschreven dat ze dit deed om haar topografie bij te brengen. Slim vind ik!
nodi schreef:Ja postcrossing is best leerzaam zowel op gebied van talenkennis als topografie

. Om gelijk fantiek aan de slag te gaan heb ik 5 adressen naar: Finland, USA, Duitsland, China en naar de United Kingdom.KimH schreef:Ik zag dit topic net staan en ik heb me spontaan geregistreerd. Om gelijk fantiek aan de slag te gaan heb ik 5 adressen naar: Finland, USA, Duitsland, China en naar de United Kingdom.
Ik keek op de klok en besefte dat ik te laat ben om kaartjes te kopen.....
_sioux_ schreef:ik heb vandaag weer 3 kaarten op de post gedaan!..voor het eerst mijn eigen gemaakte![]()
1 naar china en 1 naar finland..en 1tje naar taiwan.
die van taiwan daar had ik eens een kaartje van gehad..die wou graag een kaart uit nederland.
dus had ik gezegt van stuur je adres maar..kreeg ik nog een kaartje met zijn adres![]()
ik hoop dat alleen de post wat opschiet want ze zijn weer aardig aan het staken..
SteffiiY schreef:_sioux_ schreef:ik heb vandaag weer 3 kaarten op de post gedaan!..voor het eerst mijn eigen gemaakte![]()
1 naar china en 1 naar finland..en 1tje naar taiwan.
die van taiwan daar had ik eens een kaartje van gehad..die wou graag een kaart uit nederland.
dus had ik gezegt van stuur je adres maar..kreeg ik nog een kaartje met zijn adres![]()
ik hoop dat alleen de post wat opschiet want ze zijn weer aardig aan het staken..
Hmm.. hoezo dat?