Wat is het verschil hello, will check it of ok, will check it
Tenzij je een Adèlefan bent
Het verschil zit er in dat het, 1 zo hoort. (Ik ga toch geen mail schrijven met i have a problem blablabla zonder hello/goodbye etc etc? ) Ten 2e staat het gewoon netter en is het beleefd. Imo heeft dit niks te maken met het wel/niet kunnen/kennen van Engels maar gewoon met netjes communiceren. Maargoed blijkbaar denken jullie daar anders over prima
Sammie
Geplaatst: 06-01-16 12:36
Wij (of eerder jij) vinden dat t zo hoort, maar de wereld is groter. en gaat t nou om kwaliteit of kwantiteit? Ik zou de focus leggen op de inhoud en niet om een aanhefseltje. Met een hello, cant help you, good Luck Bye ben je blijer of toch ook niet?
Hun Engels is gewoon zeer beperkt. Focus dan gewoon op je eigen 'netheid' ipv over een andermans hello
Ik had een berichtje gestuurd met 'Dear seller, bladieblabla' en ik kreeg terug 'Dear buyer, bladiebla' Moet een foto van de ketting maken en dan gaan ze er naar kijken.
Ja! Is leuk hoor Gaat geen jaren mee denk ik, maar prima kettinkje. Krijg er ook leuke reacties op.
Bamii
Geplaatst: 06-01-16 12:45
Ik dacht ook dat Nederlanders best goed Engels konden, totdat ik op de Aliexpress facebook keek Iets met plaatsvervangende schaamte
lor1_1984
Geplaatst: 06-01-16 12:47
heb net een haarband binnengekregen waarvan de afwerking bijna om van te janken is. Is een metalen haarband met een fluwelen stofje, stofje is maar op een paar punten vastgelijmd waardoor je op veel plekken de band zelf nog ziet. Heb dan ook aangegeven dat ik teleurgesteld ben over de kwaliteit.
Zijn weinig landen waar je zoveel taalonderwijs krijgt als in nl. Denk in China heeeeeel weinig
Nikkii026
Geplaatst: 06-01-16 15:26
Alle berichtjes die ik heb gehad, zijn opzich goed engels, alleen de zinsopbouw klopt soms niet helemaal, maar 't is duidelijk te lezen.. zijn ook eigenlijk altijd wel erg vriendelijk.. zelfs degene die vroegen of ik m'n 3* feedback wilde veranderen naar 5*
Kiki1995
Geplaatst: 06-01-16 15:41
Hoe vaak zie ik wel niet 'verNederlandst' Engels voorbij komen. Make that the cat wise is een goed voorbeeld daarvan. Die mensen kunnen gewoon niet zo goed Engels en in hun spreektaal zal de zinsopbouw vast ook wel weer anders zijn. Als je het een beetje kan lezen/begrijpen vind ik het al snel goed hoor. Ik ga binnenkort ook weer bestellen. Zodra ik maar even door de website scroll gaan m'n handen al jeuken
Cchanny
Geplaatst: 06-01-16 15:45
Heb hem even gequoted, zag een foutje bij mij staan
Haha tandenborstel Hij werkt super fijn! Had er al een maar deze is echt vele malen fijner. Ook foundation ermee aanbrengen werkt heel mooi. Werkt overigens alleen met vloeibare/Cream producten. (Gebruik hem zelf icm de Anastacia contour creamkit)
Nou dan zou ik daar nog wel eens een gokje op durven te wagen. Kan je mij een linkje geven naar het product, dan zou ik die graag ook willen bestellen!