ihhiihih kan me helemaal erin vinden....heb ik ook, eerste wat ik doe als ik wakker wordt, kijken of er wat leuks bij zit.... bij de volgende opdracht maar is kijken hoe ik dat nou weer aanzet
Nee er is geen opdracht...maar ik wil dat foto's delen weer aanhebben ... mis nu steeds de mogelijkheid om twitter/facebook aan te klikken ..en kan niet alle opdrachten terug vinden op mijn profiel
Zag net idd dat hup Holland terug is, wilde vorige keer net de straat gaan fotograferen omdat die ineens versierd was, maar toen was opdracht weg. Dus die maar even doen vanavond ofzo.
En er stond heel dicht bij een kruitvat open, die is ineens weg. Ander staat nog wel open.
Ik de EK reclame nogmaals, maar nog niets gehoord. Morgen ben ik vrij, dus dan kan ik hup holland hup inleveren aangezien de straat hier helemaal oranje is
Suus___
Geplaatst: 30-05-12 22:03
Ik stond voor de kv op zuidplein maar die pakte hij niet.. Vreemd
Ik vind het jammer, want als hij een aantal keer wordt gedaan, dan kun je dus ook beoordelen aan de hand van de dagen/tijden of de winkel dus weer bijgevuld wordt of niet. En die kruidvat was lekker dicht bij, nu moet ik weer veder weg en daar heb ik geen zin in.