Ja, ik ook hier. Mijn whatpulse heeft nog nooit invalid token ofzo gedaan, hij is altijd braaf. Ik wil voor 1 januari in de top 100 komen van het bokt-team, maar dat gaat m niet worden helaas
What pulse op de mac rommelt bij mij ook vaker dan op de gewone pc. Heb ook al een keer die melding gekregen van die activity throttle breached, maar mijn keys werden toen wel gewoon geteld
ik zal wel wat terug vallen de komende twee weken: heb vakantie, dan type ik niet zo veel
Ahhhhhhhhhhh daar is de schuldige!! Nou iedere keer zitten we om en om boven elkaar, het is gewoon weg hilarisch en ja ik ben al zeer bang voor je volgende puls
Haha, we hebben een strijd om de 99ste plek in het Bokt-team! Hmm, m'n volgende pulse stelt niet zo heel veel voor hoor, zit nu rond de 45.000 keys.. Typ de laatste tijd niet zo heel veel meer.
Heb weer even een inhaalslag gemaakt na de kerst, heb weer bijna 20.000 staan om te pulsen, vandaag nog even 2.500 te gaan, dan is ie er weer. (nu al weer een beetje minder, en nog wat minder en nog wat minder, hoezo zinloos gelul )
Anoniem
Geplaatst: 29-12-11 19:41
Myrthe_Yolto schreef:
oooh, nog ff flink doortypen dus, fhrfkjfjkfjkfdjkfdjk
Zal je ff uit je droom helpen.... We zouden in 2 dagen 25 miljoen keys moeten maken willen we nog op nummer 100 terecht komen. No way....