Voor Bokkers kost die de helft (5.000) maar dan even een PB sturen. Dan kan ik hem omlaag zetten als we beide online zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Jammer dat het een schimmel isIk ga voor niet-schimmel
en veeeeeeeeeeeel wit.
Janine1990 schreef:.com![]()
Linkje?![]()
Ik voer deze geen DP's hoor, die gaan naar mijn AT's toe. Ik heb mijn hoop gevestigd op een nieuwe slechte AT die mogelijk rabicano draagt. En heb een paar hengsten met vreemde voetjes. Dus AT's gaan niet weg voordat ze volwassen zijnEn hengsten bewaar ik rietjes van.
Piekosjj schreef:Rabicano is nog steeds niet toonbaar met rare voetjes, om je niet té hoopvol te maken. Het gaat witte haren op de flank en in de staart bij rab
JesdaJinn schreef:julya schreef:Binnen HR is het qua genen hetzelfde, de Agouti genen. Licht of donker zie je niet aan de genen
Dus een AA kan zowel licht als donker bruin worden ongeacht de bruine kleur tint van de ouders?
Janine1990 schreef:Ik weet niet of hier nog AT fokkers zitten... Maar iemand heeft een flaxen AT veulen naar het RH gestuurd...
DezeNaam schreef:RN is vrij erfelijk dus dat viel een beetje te verwachten..xp Zijn RN paarden zoveel minder waard dan?Wel spijtig van die zwarte natuurlijk, maar als de prestaties goed zijn is het ook al wat
In de beta had ik op .NL heel veel RN Quarters, nu heb ik toevallig één merrie met RN, ik mis mijn RN beestjes wel.
Janine1990 schreef:Piekosjj schreef:Rabicano is nog steeds niet toonbaar met rare voetjes, om je niet té hoopvol te maken. Het gaat witte haren op de flank en in de staart bij rab
I know, maar die ene hengst waar jij toen een nakomeling van had, had ook zo'n raar voetje. Helaas is hij nu schimmel![]()
Dus ik hou ze wel eventjes aan zeg maar
JesdaJinn schreef:[naam] schreef:Tof Jesdavalkje had je mij te jaloers mee gemaakt
![]()
Ik mezelf ook. Haha