Weet ik niet maar ik zou kijken of je kan spelen want ik kan gewoon rijden en het is lekker rustig nu!!
Pienie_
Geplaatst: 04-02-15 14:18
Wil iemand helpen met deze missie Ik weet echt niet waar de schat is en wat dit moet voorstellen, dit is een missie met James en een schat :
Froemel
Geplaatst: 04-02-15 14:19
Vandaag iets langer als normaal, ze maken een betere server of iets.
Juliette
Geplaatst: 04-02-15 14:38
Pienie_ schreef:
Wil iemand helpen met deze missie Ik weet echt niet waar de schat is en wat dit moet voorstellen, dit is een missie met James en een schat :[ Afbeelding ]
Ik kan er nog steeds niet in. Is er echt geen update gekomen voor betalende mensen? Zegt de hele tijd dat ik geen verbinding heb met de wifi terwijl ik het wel heb... Pienie_ is het je al gelukt?
Pienie_
Geplaatst: 04-02-15 15:06
M_nouska schreef:
Ik kan er nog steeds niet in. Is er echt geen update gekomen voor betalende mensen? Zegt de hele tijd dat ik geen verbinding heb met de wifi terwijl ik het wel heb... Pienie_ is het je al gelukt?
Nicolien, ik kan er ook niet in en de site doet het ook niet. Denk dat ze dan nu aan het updaten zijn? Balen ben de hele dag ziek en heb niks te doen. Kan ik niet op SSO...
Nou dat heb ik dus ook... Zag dat ze vanmorgen om 6 uur waren begonnen met het updaten (Ja toen was ik al wakker...) Inmiddels wel tussendoor flink wat geslapen, beetje tv gekeken, maar zou eigenlijk wel graag SSO willen spelen.
M_nouska
Geplaatst: 04-02-15 18:13
Ja haha ik was toen ook al wakker. Ik heb eindelijk weer wat missies dus dat is fijn, ben ik de enige die per dag 2 missies heeft? edit: Hij doet het weer niet Leuk!!
lucaa2
Geplaatst: 04-02-15 19:04
Hier doet hij het wel nu Was de update nu alleen maar die valentijnsactie uit het nieuws? Edit; laat maar, ik zie dat ze het nieuws net hebben bijgewerkt.
Hallo iedereen en welkom bij de update van deze week!
Als eerste willen wij jullie bedanken voor jullie geduld terwijl er hier achter de schermen aan servers is gewerkt: jullie zijn geweldig!
Zin om Geocaching te proberen? Hebben jullie al eens geocaching geprobeerd? Het is een soort van combinatie tussen oriëntatie en een schattenjacht, en Andy uit Firgrove wil niets liever dan deze spannende bezigheid naar Jorvik te brengen!
Help Any met het opzetten van zijn geocaching wedstrijd in Firgrove! Help Any met het opzetten van zijn geocaching wedstrijd in Firgrove!
Any heeft waarschijnlijk hulp nodig om alle benodigdheden op de goede plaats te zetten, dus rijd als een speer naar Firgrove en kijk of je kunt helpen. Misschien is er zelfs een beloning mee te verdienen?!
Om deze missie te kunnen doen moet je de missie afgerond hebben waar je samen met mevrouw Packard een cake voor Andy maakt. Daarnaast moet je ook minstens 1 keer de Goudenblad race gedaan hebben.
Meer gekkigheid met Jack Goldspur! Het lijkt erop dat Jack jou hulp opnieuw nodig zal hebben. Hij is niet een van de slimste dus probeer geduld met hem te hebben!
Jassen & truien! Fonkelnieuwe kleding inclusief een schitterende jas en een gebreide trui zijn nu verkrijgbaar in de winkel van Earl, de winkel is te vinden in de buurt van de Jorvik Stallen Arena. Rijd er naartoe en check het uit!
Paardenmarkt Eddie en Ferdinand lijken eindelijk een geschikte plek voor hun paardenmarkt te hebben gevonden namelijk het Vissersdorp Westkaap, ze zijn nu bezig met het opbouwen van de markt!
Nogmaals bedankt voor het lange wachten vandaag en natuurlijk veel plezier met het geocaching!
Een fijne week toegewenst! namens het hele Star Stable team _______________ En ook nog even in het Engels
Hey everybody and welcome to this week's update!
Firstly, we'd like to say thanks for being patient and hanging on while we've been carrying out all our behind-the-scenes work today: you guys are the best!
Wanna Try Geocaching? Have you ever tried geocaching? It’s like a mix of orienteering and treasure hunting, and Andy in Firgrove is determined to bring this exciting and fun activity to Jorvik!
Help Andy get his geocaching contest up and running in Firgrove! Help Andy get his geocaching contest up and running in Firgrove!
He's going to need your help to get everything in place and ready for his special geocaching competition, so gallop on over to Firgrove and see what's up! Maybe there'll even be a prize in store?!
You'll need to have completed the quest where you help Mrs Packard to make a cake for Andy. Also, you'll need to have tried the Goldenleaf race track for the first time.
More Craziness with Jack Goldspur! Seems like Jack is silly enough to still need your help. He's not very bright, so take it easy on him!
Jackets & Jumpers! Brand new clothes including new double-breasted jackets and a beautiful cosy knitted jumper are on sale at Earl's Hideaway, a store close to the Jorvik Stables Arena. Ride over and check them out!
Horse Market Eddie & Ferdinand have made a stop at Cape West Fishing Village, and have started to build up the market!
Thanks again for sticking with us through today's slightly longer update, and have fun geocaching!