Persoonlijk ben ik er niet zo van gedient. Heb niks tegen beginners zitten ook leuke tussen alleen sommige zijn wat irritant.
Hmm jammer dat shetten niet verkopen zal er aantal op de markt zetten en anders gaan ze maandag maar naar gezocht ook al is best sonde. Denk dat er gewoon teveel in het spel zijn. Houd er wel een aantal aan om bloedlijnen in stand te houden.
Soms doe ik ook gewoon negeren, maar zodra 2de berichtje kom is het zonder twijfel direct melden. Je ben niet verplicht om te reageren op berichtjes negeren kan ook heel goed.
Nee momenteel even niet sorry heb zelf enorm veel jonge paarden die getraind moeten worden
Marcella
Geplaatst: 14-10-16 18:28
F_inley schreef:
Het was laat gisteren zullen we maar zeggen gelukkig kwam ik er na een paar uur achter
Kwam je er eerder achter dan mij.
F_inley
Geplaatst: 14-10-16 19:24
Twijfel of ik een veulen zal kopen van de handelaar met 10 gn
Gekocht
Enten jullie trouwens je paarden?
Roosje01
Geplaatst: 14-10-16 19:42
Fok paarden wel verkoop of gezocht paarden niet
Marcella
Geplaatst: 14-10-16 19:44
Ja alles enten behalve wat direct afgekeurd word en bij de handelaar gedumpt word. Heel soms vergeet ik het, maar dan doe ik het alsnog zo snel mogelijk.
Oké dus het kan gevolgen hebben als je niet ent. Ik doe het eigenlijk standaard.
Ik krijg vanavond een fjord merrie veulen als het goed is
Marcella
Geplaatst: 14-10-16 20:13
Had vannacht een beauty van een fjorden merrie veulen.
Het kan gevolgen hebben niet enten en met fokpaarden zou ik dat risico ook niet willen. Maar sommige mensen zeggen dat de kans zo klein is dat het niet nodig zou hoeven zijn.