Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eline95enile

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-16 10:55

Ik wil jullie allemaal verzoeken om weer gewoon gezellig samen te praten ipv elkaar zwart te maken. Mocht je problemen hebben (of oplichting) zijn daar de helpdesk en de moderators voor. Ik hoop dat we dit allemaal kunnen laten zitten en weer op een fijne manier met elkaar om kunnen gaan. :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 10:56

Jou verkoop ik niks meer na je laatste stunt met dekhengst en wens ook geen zaken meer met je te doen (betreft MadelonSunny). :+

Helpdesk heb je weinig aan als je geen berichten bewaar en bewaar liever de berichten die van belang zijn voor het overzicht.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 14-10-16 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 10:57

Marcella, ik vind het ook te ver gaan dat je dit allemaal zo openbaar doet.
Los dit in het spel met de modjes daar op.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 10:58

Marcella schreef:
Jou verkoop ik niks meer na je laatste stunt met dekhengst en wens ook geen zaken meer met je te doen. :+

Helpdesk heb je weinig aan als je geen berichten bewaar en bewaar liever de berichten die van belang zijn voor het overzicht.

Ik wil dit nog wel even toelichten...
Het gesprek was niet eens tussen jou en mij, maar tussen meisie94 en jou..

Hoe kun je mij dit verwijten?

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 11:04

Ik reageer niet vaak en speel het spel ook niet meer, maar jeetje Marcella, misschien wordt het tijd dat je een andere hobby zoekt als het spel (of de spelers dan..) je zo frustreert. Het is maar een spelletje.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 11:11

Mwah ik heb het ide dat ze in haar ogen onterecht gebant is en dat die woede niet zozeer op het spel is maar op de personen die dat in haar ogen veroorzaakt hebben... :)
Ik begrijp ook niet goed hoe Marcella aan een ban is geraakt voor zover ik haar ken van het spel.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 11:13

Maar moet iedereen hier dat dan maar meekrijgen?
Ik wist niet eens dat ze een ban heeft (gehad)...
Dit is allemaal nieuw voor mij en maakt de sfeer er niet beter op...

Los dit onderling op en laat de rest genieten van dit topic en het spel! :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 11:16

Foei functie werk perfect..... :D :+

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 11:16

Iemand die mij kan ophelderen over een stunt met een dekhengst die ik zou hebben uitgehaald? :P Of is dat alleen bij Marcella bekend?
Marcella reageert helaas niet op mijn pb en ik ben toch wel erg benieuwd want dat kan niet anders als een miscommunicatie zijn geweest.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 11:24

Misschien ook iets op voor MM om te doen hoef je de berichten van bepaalde personen niet te lezen. En nee ga dit straks ook niet op het forum zetten geen behoefte meer om actief mee te doen. Als je een goed bedoelde en serieuze reactie zet word je blijkbaar al geband, omdat het anders gezien word. ;)

Succes iedereen met het spel. *\o/*

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 12:36

Marcella schreef:
Misschien ook iets op voor MM om te doen hoef je de berichten van bepaalde personen niet te lezen. En nee ga dit straks ook niet op het forum zetten geen behoefte meer om actief mee te doen. Als je een goed bedoelde en serieuze reactie zet word je blijkbaar al geband, omdat het anders gezien word. ;)

Succes iedereen met het spel. *\o/*

Jij ook :wave: _/-\o_

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 12:55

Ik wil mij hier eigenlijk niet mee bemoeien want heb een hekel aan dit heen en weer verwijten hier, maar sorry branka ik vind jou ook geen sportieve speler in het spel en nee dat heeft niks met dit te maken. want ik heb geen idee wat er opeens tussen jou en marcella en meisje94 is gebeurt is verder ook jullie probleem en moeten jullie zelf oplossen met elkaar.
Neem aan dat die waarschuwing niet bedoelt was om jullie zwart te maken dus waarom wel zo opvatten? De meeste van ons zijn bezig met iv fokken daar ging het gesprek ook over marcella waarschuwde ons voor niet iv paarden op de markt, misschien niet gepast om er ook namen bij te noemen. Maar ik neem aan dat ze het goed bedoelde als waarschuwwing om goed stambomen te kijken voor aankoop van een paard.

Ik hoop dat iedereen zijn onderlinge problemen als volwassenen via pb kan uitpraten of met hulp van de helpdesk en we met zijn alle weer gewoon een leuk spel kunnen spelen. En hier terug ontopic gaan zou het sonde zijn als dit topic straks opslot gaat hierdoor. Want we brainstormen hier vaak om het spel te verbeteren.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:04

Roosje01 schreef:
Ik wil mij hier eigenlijk niet mee bemoeien want heb een hekel aan dit heen en weer verwijten hier, maar sorry branka ik vind jou ook geen sportieve speler in het spel en nee dat heeft niks met dit te maken. want ik heb geen idee wat er opeens tussen jou en marcella en meisje94 is gebeurt is verder ook jullie probleem en moeten jullie zelf oplossen met elkaar.
Neem aan dat die waarschuwing niet bedoelt was om jullie zwart te maken dus waarom wel zo opvatten? De meeste van ons zijn bezig met iv fokken daar ging het gesprek ook over marcella waarschuwde ons voor niet iv paarden op de markt, misschien niet gepast om er ook namen bij te noemen. Maar ik neem aan dat ze het goed bedoelde als waarschuwwing om goed stambomen te kijken voor aankoop van een paard.

Ik hoop dat iedereen zijn onderlinge problemen als volwassenen via pb kan uitpraten of met hulp van de helpdesk en we met zijn alle weer gewoon een leuk spel kunnen spelen. En hier terug ontopic gaan zou het sonde zijn als dit topic straks opslot gaat hierdoor. Want we brainstormen hier vaak om het spel te verbeteren.

Je weet inderdaad niet wat er is gebeurd, wist je dit wel zou je het snappen.
Maar we laten het nu rusten, laten we gewoon het spel gaan spelen ;)

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:05

Zo hee wat een gezelligheid.
Ik zie Marcella juist als een actieve enthousiaste speler die hier haar voortgang deelt.
Ze is in mijn ogen nooit beroerd om munten te delen.
Wat haar paarden betreft, is ze vrij om te doen wat ze wil.
Ik doe er ook regelmatig naar gezocht (en dan gewoon de goedkope advertenties, want ik ga er niet voor trainen), want bij de handelaar raak je ze aan de straatstenen niet kwijt, zelfs de interessante iv en goede gn
Ga er dan ook niet mee leuren, dus kan dat bij een ander ook goed voorstellen.
Branka's naam is hier door haar niet genoemd.
En waarschuwen voor inteelt bij iv aangeboden dieren, vind ik juist fijn.
De rest van de vete's zoeken ze samen maar uit.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:15

Ik heb vannacht nog 2 veulens te koop gezet de bovenste is helaas niet iv helemaal in het begin van stamboom dus wel in de zichtbare stamboom. De andere is wel volledig iv.
https://forums.mijnmanege.nl/viewtopic.php?f=18&t=3752 Gaat om veulens met nieuw bloed erin dus wellicht interesant.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:18

Afbeelding
Mening van paard vandaag. :+

Zo nog iemand op foei en ingame ook nog wat blokkades erbij wat een rust. Zo lekker schijnheilig eerst ingame uit gaan horen en dan melden. :')

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:32

Dat was net ook de mening van mijn hamster _O-

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:33

Lekker helder bezig ik een koppel op de wei staan die beide nog niet fokklaar waren _O- _O-

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:36

Was je wakker :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:47

F_inley schreef:
Lekker helder bezig ik een koppel op de wei staan die beide nog niet fokklaar waren _O- _O-

Blij dat ik niet de enige ben die die fout gemaakt heeft en maar afvragen waarom ze niet drachtig zijn. _O-

Roosje kan niet op het forum kijken. ;)

Zo maar even schat gaan zoeken.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:51

Ik ga vanavond vanaf 9 uur weer ff dik aan de bak met trainen. Heb t te druk met het gewone leven xD

Whahaha Finley da's inderdaad niet erg slim. ..

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:52

Kijk anders even bij mijn laatste 2 veulens deze zijn het marcella

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:55

Gezien helaas niks waar ik wat aan heb.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:56

Helaas