Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NadjaNadja schreef:[naam] schreef:Heb nog een hele zooi Mustangs op de NL. Staan te koop voor heel weinig. Ik heet daar Amy2203
Anders gaan ze t rusthuis in, dus mocht je interesse hebben maar de prijs nog te hoog vinden, pb me dan even zet ik ze er gratis voor je op!
Jammer dat je ook ster paarden voor 500 er op gooit. Zo verpest je de markt wel een beetje voor de echte mustangfokkers.
Ik wil alle paarden wel opkopen, maar dan mag jij ze naar het rusthuis sturen. Dus tel alle prijzen van de mustangs waarvoor je ze nu op de markt hebt staan maar bij elkaar op en dan zet je deze hengst https://www.horsereality.nl/horses/3415 ... ning-klaar maar voor dat bedrag op de privé verkoop. Dan kun je de rest naar het rusthuis sturen.
Dan heb jij je geld en ik weer een beetje van mijn markt terug.
Amy schreef:Heb ze er eerder op gezet voor redelijke prijzen. Allemaal. 3000 tot 5000. Niemand reageerde of heeft wat gekocht. Dan is het toch logisch dat ik ze dan nu maar voor weinig erop zet? Ik wil er vanaf, kom er niet aan toe en wil stallen vrij hebben voor m'n Shire veulens.

In de afgelopen 3 dagen zo'n 9 paarden verkocht
Amy schreef:NadjaNadja schreef:
Jammer dat je ook ster paarden voor 500 er op gooit. Zo verpest je de markt wel een beetje voor de echte mustangfokkers.
Ik wil alle paarden wel opkopen, maar dan mag jij ze naar het rusthuis sturen. Dus tel alle prijzen van de mustangs waarvoor je ze nu op de markt hebt staan maar bij elkaar op en dan zet je deze hengst https://www.horsereality.nl/horses/3415 ... ning-klaar maar voor dat bedrag op de privé verkoop. Dan kun je de rest naar het rusthuis sturen.
Dan heb jij je geld en ik weer een beetje van mijn markt terug.
Heb ze er eerder op gezet voor redelijke prijzen. Allemaal. 3000 tot 5000. Niemand reageerde of heeft wat gekocht. Dan is het toch logisch dat ik ze dan nu maar voor weinig erop zet? Ik wil er vanaf, kom er niet aan toe en wil stallen vrij hebben voor m'n Shire veulens.

Smee__ schreef:Ik raak juist heel makkelijk m'n paarden kwijt, sommige zelfs nog voor 20-30kIn de afgelopen 3 dagen zo'n 9 paarden verkocht
Marcella schreef:Ben nu aan het genieten van zonnetje op de tuin.

OutOfTheWood schreef:Marcella schreef:Ben nu aan het genieten van zonnetje op de tuin.
Lekker
Hoop vooral op een Splash Ijslander straks
Mocht iemand het leuk vinden om fokmaatjes te worden voor het Ijslander ras dan heb ik hier wel interesse in ^^ Tinkers heb ik helemaal alleen gefokt alleen samen lijkt me veel gezelliger ^^
Ik hoop wel dat die makkelijker ster te krijgen zijn dan de Quarters.