Toch wat tijdverdrijf op mijn vrije dagen

Ik ga nog niet zo heel hard. Ben nog maar bij ruiterlevel 13

Ben wel goed bezig met munten sparen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
S_imonee schreef:Ik meld mij ook maar eens hier in het topic. Lees al een tijdje mee en ook aangemeld op het spel.
Toch wat tijdverdrijf op mijn vrije dagen
Ik ga nog niet zo heel hard. Ben nog maar bij ruiterlevel 13
Ben wel goed bezig met munten sparen.

Mioux schreef:wel minpuntje dat je je stal niet kan annuleren... Ik moet verder trainen en ben bij niveau 6 en moet niveau 8, maar er word aan gebouwen gewerkt, enige trainings gebouw overigens daar. En moet nu 2 uur wachten

Alwiene schreef:Mioux schreef:wel minpuntje dat je je stal niet kan annuleren... Ik moet verder trainen en ben bij niveau 6 en moet niveau 8, maar er word aan gebouwen gewerkt, enige trainings gebouw overigens daar. En moet nu 2 uur wachten
Pensionstal bedoel je? Ga naar je landgoed en dan staat onderaan je paard. Klik daarop en dan staat er bij welke stal hij staat en erachter staat contract verbreken.
Of bedoel je manege? Dat kan inderdaad niet helaas.
Vind ik wel een minpuntje hoor;) Mioux schreef:jeetje kom ik aan... met niveau 6, maar kan ook niet verder door die verbouwing op manege :/

Alwiene schreef:Wow goed bezig Nienke! Ik had geld geleend voor dat veulen dus was eerst ff druk met geld sparen. Nu netjes terug betaald dus nu weer trainen
Argai schreef:Ik meld mij ook. Ben een paar dagen geleden begonnen, toen snapte ik er vrij weinig van. Ben het spel nu weer een kans aan het geven en ik kom wéér niet verderIk moet een wedstrijd rijden van Kim maar ik heb geen paard
Mioux schreef:ja maar kan dus niet annuleren heen heb geen paard haha
Argai schreef:Ik meld mij ook. Ben een paar dagen geleden begonnen, toen snapte ik er vrij weinig van. Ben het spel nu weer een kans aan het geven en ik kom wéér niet verderIk moet een wedstrijd rijden van Kim maar ik heb geen paard
.