Hoi, dit is dan wel de sims 2. Maar misschien weet iemand het? Kan je met windows 8 de sims 3 spelen? IK heb nog een cd rom liggen, er is 3 jaar niks meer mee gedaan ivm geen geschikte computer. Dus het spel is waarschijnlijk alles behalve up to date.
*heb gegoogled maar ik kom soms ja en soms nee tegen, niet echt duidelijk dus*
Ik weet niet wie van jullie het deed maar het in niet de bedoeling om zonder mijn instemming andere spellen te gaan downloaden/aanschaffen... Kan diegene even contact met mij opnemen? Anders verander ik het wachtwoord weer en is het gewoon klaar
hmm daar gaat het goede vertrouwen weer.. Hoe bedoel je trouwens aanschaffen? Kan iemand via mijn account dingen kopen dan? Ik heb nooit mijn bankgegevens ingevuld dus hoe zou dat moeten dan? Of heb jij dat wel gedaan?
Ik kreeg een orderbevestiging via de mail met kwitantie en de hele mikmak. T gaat hier wel om een gratis spel maar je schaft toch iets aan op een ander zn naam. Prima maar NIET zonder overleg!
Nou ik kan eindelijk sims 2 op windows 8 spelenzonder dat ie bij familie creëren crasht. Ik heb de nieuwe update gedownload van windows de 8.1 versie en daarna comptabiliteit in windows vista pack 3 ofzoiets. Speelt nu prima!
Dat weet ik, maar je kan als je gedownload hebt het 3x downloaden, en dus je account uitlenen aan iemand anders zodat die van 1 van jou 3 downloads gebruik kan maken
Appeltje00
Geplaatst: 27-10-14 08:50
k_m schreef:
Dat weet ik, maar je kan als je gedownload hebt het 3x downloaden, en dus je account uitlenen aan iemand anders zodat die van 1 van jou 3 downloads gebruik kan maken
Als je me kan uitleggen hoe ik dat doe mag je dat best doe hoor via mijn account! Als je er nog wat aan hebt.
Nu wil ik eigenlijk mijn pc sneller maken en Sims even tijdelijk verwijderen. Kan ik 'm dan later wel weer installeren? Hij staat dan namelijk toch nog wel in mijn Origin?