Nieuw niet-automatisch paardenspel; Horses Everywhere

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Re: Nieuw niet-automatisch paardenspel; Horses Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 16:57

Jammer dat het spel is gestopt. Ik begrijp het, maar iets vriendelijker had het wel gebracht kunnen worden.
Je leden zijn waarschijnlijk enthousiast en willen graag verder spelen, maar de druk was voor de beheerders te hoog. Niets aan te doen, maar geef dat dan ook toe. Want de fout ligt niet echt bij de spelers, naar mijn idee :)

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 16:59

nadja15 schreef:
Jammer dat het spel is gestopt. Ik begrijp het, maar iets vriendelijker had het wel gebracht kunnen worden.
Je leden zijn waarschijnlijk enthousiast en willen graag verder spelen, maar de druk was voor de beheerders te hoog. Niets aan te doen, maar geef dat dan ook toe. Want de fout ligt niet echt bij de spelers, naar mijn idee :)

Ik ga hierin mee...

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:01

Nadja wat kan ik er aan doen als die mail niet werkt en ik niets binnen krijg? Zo kan ik amper dingen verwerken wat het dus ook nog lastiger maakt en dat heb ik meerdere keren aangegeven.. maar ja mensen wouden niet luisteren dus wat moet ik dan nog meer doen?

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:05

Het is niet een kwestie van niet luisteren. Het is meer onduidelijkheid. Je meldt alleen maar dat ze het niet doen, en dat je dus niks kunt. In mijn ogen is dat niet waar, maargoed. Dat je dan weinig kunt, dat snap ik wel. Maar je geeft ook verder niet aan of je bezig bent met een oplossing, of andere updates. Je bent eigenlijk alleen maar negatief, en dat brengt dit topic dan ook in een negatieve sfeer.

Je moet ook begrijpen dat wij als leden indd enthousiast met het spel bezig willen, en het voor ons extra vervelend is als dit niet kan. En ik begrijp heel best hoe vervelend het voor jou is, maar volgens mij begrijp jij niet dat het nog vervelender is voor de leden. Een beetje begrip daarvoor, haal ik totaal niet uit jouw reacties.

Dan kom ik met een optie tot een oplossing, en word ik tenslotte keihard afgeblaft. Tsja, wat verwacht je dan? Een vriendelijke reactie? Een, 'ogh, wat sneu voor je meid'? Je oogst wat je zaait.

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:07

Je had misschien niet meer kunnen doen, maar wel anders kunnen reageren. :)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:10

Maakt niet uit hoe ik reageer als k zeg van " Ik kan nu geen mailtjes beantwoorden aangezien ik niets binnen krijg " reageren jullie alsnog zo bot naar me alsof k een boosdoener ben..

ad0rey0u niet alles zet ik in een topic neer, maar heb genoeg gedaan om alles goed te laten gaan met de mailtjes..

Maar ik heb hier genoeg van heb gedaan wat k heb kunnen doen maar als k dit soort dingen krijg dan hoeft het voor mij allemaal niet meer

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:12

Sweetgirl1 schreef:
Maakt niet uit hoe ik reageer als k zeg van " Ik kan nu geen mailtjes beantwoorden aangezien ik niets binnen krijg " reageren jullie alsnog zo bot naar me alsof k een boosdoener ben..

ad0rey0u niet alles zet ik in een topic neer, maar heb genoeg gedaan om alles goed te laten gaan met de mailtjes..

Maar ik heb hier genoeg van heb gedaan wat k heb kunnen doen maar als k dit soort dingen krijg dan hoeft het voor mij allemaal niet meer

Wij reageren niet bot.. we proberen te helpen...

Dat je niet alles in een topic zet snap ik, maar gewoon iets neerzetten dat je het probeert te regelen is wel zo netjes..

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:14

Ik ben niet alles verplicht hier neer te zetten,, zet toch ook niet neer van nou ik ga nu even naar de wc,, Sommige dingen hoeven jullie niet te weten als er wat te melden valt dan zet ik het hier wel neer

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:15

Over bot reageren gesproken. Je zegt zelf dat wij zeiken dat het niet snel genoeg gaat. Of dreigen met stoppen omdat wij 'zeuren'? Verwacht je dan dat wij op een niet botte manier reageren?

En ik ben het met yasminlove eens, je had best in het topic kunnen zetten van: Sorrie jongens, maar ik krijg geen mails meer binnen. Ik ben er druk mee bezig om het weer aan het werk te krijgen. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben, en dat het gauw weer werkt.

Zo moeilijk is dat niet, en daar bereik je veel meer mee, namelijk: begrip van je leden.

Jammer dat het zo moet.

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:16

Sweetgirl1 schreef:
Ik ben niet alles verplicht hier neer te zetten,, zet toch ook niet neer van nou ik ga nu even naar de wc,, Sommige dingen hoeven jullie niet te weten als er wat te melden valt dan zet ik het hier wel neer

We verplichten je tot niks, dat is je eigen keuze. Je had alleen meer begrip gekregen als je het anders had aangepakt ;)

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:16

Sweetgirl1 schreef:

dat je naar de wc gaat staat op een veel lager niveau dan dat je iets aan de mail gaat doen denk ik zo... :P

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:19

ad0rey0u schreef:
Over bot reageren gesproken. Je zegt zelf dat wij zeiken dat het niet snel genoeg gaat. Of dreigen met stoppen omdat wij 'zeuren'? Verwacht je dan dat wij op een niet botte manier reageren?

En ik ben het met yasminlove eens, je had best in het topic kunnen zetten van: Sorrie jongens, maar ik krijg geen mails meer binnen. Ik ben er druk mee bezig om het weer aan het werk te krijgen. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben, en dat het gauw weer werkt.

Zo moeilijk is dat niet, en daar bereik je veel meer mee, namelijk: begrip van je leden.

Jammer dat het zo moet.

Ik heb meerdere malen gezegd van nou ik krijg geen mails binnen als je iets wilt kan je het via PB sturen.. Maar ja als niemand het doet en mij alleen maar zo verder de grond in laten zakken heb ik het inderdaad snel bekeken

Ook leuk en bedankt dat mijn blije middag nu verpest is,, zit met tranen terwijl ik blij hoor te zijn dat ik eindelijk geslaagd ben

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:21

Ik had geen dingen die ik kon versturen, dus heb ik dat ook niet via pb gedaan. Ik denk dat de rest gewoon gewacht heeft tot de formuliertjes het weer deden, is toch makkelijker dan via pb :) Maar ik kan niet namens de rest spreken, dus dat weet ik niet zeker.

Even namens mijzelf, loon en veulens had je wel gewoon kunnen doen. Daar zijn geen mails voor nodig. Dan had ik op de markt kunnen kijken voor een nieuw paard en dergelijke. Net als meerdere mensen, je hebt geld en paarden nodig wil je iets kunnen doen ;)
Maar dat wilde je zelf niet doen.
Laatst bijgewerkt door Jiskaa op 21-05-13 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:22

Jammer dat het spel zo heeft moeten eindigen. Zo zie je toch maar weer dat een spel beheren niet altijd zo makkelijk is als dat het lijkt ;)

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 17:23

Pff dit gaat dus echt PRECIES zoals de vorige keer dat ik het spel aan Sweetgirl1 had overgedragen, sorry hoor maar ik had het gewoon kunnen voorspellen... -O- Had ik zoveel moeite gedaan om het spel op te bouwen, heb er superveel tijd in gestoken, en hoopte dat een nieuwe beheerder het leuk kon doen. Nou nee dus... Je mag mij ook verwijderen. En niks persoonlijks Sweetgirl1, volgens mij ben je een harstikke lief meisje, maar je mag wel anders reageren en je hoeft niet meteen iemand uit te maken voor snotneus enzo. Voor de rest ben ik het eens met ad0rey0u, yasminlove1 en nadja15. Verwijder mij ook maar :j

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:24

Wat ik ook al eens aan heb gegeven ik kan soms geen plaatjes toevoegen dus is het veulen aanmaken en nieuwe op de markt zetten ook lastiger.. Wou wachten tot Lisa maar helaas jullie ongeduld heeft t gewonnen op mijn feestelijke dag

Laura misschien moet je even kijken maar het hele spel is al weg

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 17:25

Zonder te overleggen met Lisa? Misschien had zij, of iemand anders, er nog wel verder mee willen gaan en nu is het gewoon totaal verwijderd? :oo

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:26

Ook Lisa die vond dat ten eerste jij je er nog veel mee bemoeide terwijl het van mij en Lisa was..
Ook lisa vond sommige reacties hier in het topic gewoon niet leuk hoe mensen naar mij reageerde terwijl ik alles goed bedoelde..

Maar ja ik ga in tranen zitten ik vindt t wel best..
Me dag is al VERPEST! door andere

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:29

Sweetgirl1, Gefeliciteerd dat je geslaagd bent :) (iemand moet het toch zeggen..?)

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:29

Het is heel vervelend dat jij jezelf nu het slachtoffer maakt en doet alsof wij jou hele dag hebben verpest.
Het is maar een spel. Wij vertellen onze mening, jij die van jou. We zijn het niet eens, klaar.

Ik probeer je simpelweg duidelijk te maken dat je het een volgende keer misschien anders aan kan pakken. Wat je er mee doet mag je helemaal zelf weten! Maar niet net doen alsof ik je nou aan het huilen heb gebracht en dat door deze reacties in het topic je leven niet meer normaal leefbaar is, want zo kom je nu een beetje over...

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 17:31

Sweetgirl1 schreef:
Ook Lisa die vond dat ten eerste jij je er nog veel mee bemoeide terwijl het van mij en Lisa was..

Ik probeerde alleen maar tips te geven zodat het spel zo goed en zo leuk mogelijk zou zijn. Dat deed jij toch ook toen ik beheerder was?

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:32

Ik reageer hier niet meer ik heb nu een feestelijke dag.. Eindelijk na 3 jaar stoeien met van alles heb ik het nu eindelijk gehaald.. en ik wil het gewoon niet laten verpesten door mensen die hier zeiken om een spel..

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 17:32

En bovendien, jij zegt de hele tijd dat wij 'zo bot en gemeen reageerden', maar je zou ook eens je eigen reacties moeten teruglezen... Die zijn ook niet altijd even vriendelijk ;)

Maarja, gefeliciteerd idd dat je geslaagd bent!

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:34

Omdat ik al meerdere keren duidelijk heb gemaakt dat ik van alles probeerde en deed maar mensen er over heen lazen enz en weet ik het allemaal

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:38

Gefeliciteerd! Waar ben je voor geslaagd?