Je leden zijn waarschijnlijk enthousiast en willen graag verder spelen, maar de druk was voor de beheerders te hoog. Niets aan te doen, maar geef dat dan ook toe. Want de fout ligt niet echt bij de spelers, naar mijn idee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nadja15 schreef:Jammer dat het spel is gestopt. Ik begrijp het, maar iets vriendelijker had het wel gebracht kunnen worden.
Je leden zijn waarschijnlijk enthousiast en willen graag verder spelen, maar de druk was voor de beheerders te hoog. Niets aan te doen, maar geef dat dan ook toe. Want de fout ligt niet echt bij de spelers, naar mijn idee
Sweetgirl1 schreef:Maakt niet uit hoe ik reageer als k zeg van " Ik kan nu geen mailtjes beantwoorden aangezien ik niets binnen krijg " reageren jullie alsnog zo bot naar me alsof k een boosdoener ben..
ad0rey0u niet alles zet ik in een topic neer, maar heb genoeg gedaan om alles goed te laten gaan met de mailtjes..
Maar ik heb hier genoeg van heb gedaan wat k heb kunnen doen maar als k dit soort dingen krijg dan hoeft het voor mij allemaal niet meer
Sweetgirl1 schreef:Ik ben niet alles verplicht hier neer te zetten,, zet toch ook niet neer van nou ik ga nu even naar de wc,, Sommige dingen hoeven jullie niet te weten als er wat te melden valt dan zet ik het hier wel neer
Sweetgirl1 schreef:Ik ben niet alles verplicht hier neer te zetten,, zet toch ook niet neer van nou ik ga nu even naar de wc,, Sommige dingen hoeven jullie niet te weten als er wat te melden valt dan zet ik het hier wel neer
ad0rey0u schreef:Over bot reageren gesproken. Je zegt zelf dat wij zeiken dat het niet snel genoeg gaat. Of dreigen met stoppen omdat wij 'zeuren'? Verwacht je dan dat wij op een niet botte manier reageren?
En ik ben het met yasminlove eens, je had best in het topic kunnen zetten van: Sorrie jongens, maar ik krijg geen mails meer binnen. Ik ben er druk mee bezig om het weer aan het werk te krijgen. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben, en dat het gauw weer werkt.
Zo moeilijk is dat niet, en daar bereik je veel meer mee, namelijk: begrip van je leden.
Jammer dat het zo moet.