Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Hallo allemaal,
Mijn excusses voor mijn engelse post; Ik heb geen tijd gehad om eerst de mods te benaderen:
Door de problemen na de mislukte update gister, gaan we nu een compleet nieuwe update uitvoeren.
Om dat te doen zullen de servers voor ongeveer een uur sluiten, dat betekend dat je gedurende die tijd niet kan inloggen op Molehill empire.
Onze programmeur zal de server over ongeveer 10 minuten sluiten, als je nog bent ingelogt zal je waarschijnlijk de connectie met het spel verliezen.
Onze excusses voor het ongemak, maar de update is nodig om te zorgen dat jullie kunnen blijven genieten van het spel.
Beste wensen en bedankt voor jullie begrip,
Jullie Molehill Emire-team
Ik meld me hier ook even als nieuw lid.. Heb me eergister ingelogd en ben dus nog heel nieuw hier..

, anders kom ik ook niet lekker uit qua tijd :S
), maar ik zag dat je geld ineens van heel veel naar heel weinig was gegaan...
. Ik zou ook niet willen dat jullie ontwenningsverschijnselen krijgen, dan had ik de beheerders aansprakelijk gesteld
. (Ik kan de komende uren toch niks doen in het spel....)
Kon net een hoop oogsten dus dat kwam mooi uit 
Victory-Boy schreef:Hé Mitxa...heb jij inmiddels je tweede tuintje? Ik heb hier al zo lang niet meer bijgelezen (jullie gaan veels te snel), maar ik zag dat je geld ineens van heel veel naar heel weinig was gegaan...