Krijg je bij de kampioenschappen ook xp voor je paard? Of wat zijn eigenlijk de beloningen?
Delphi2003
Geplaatst: 26-01-15 21:26
Rozet als decoratie voor je paard voor de 1e 2e en 3e en de rest krijgt voor de deelname jorvik shillings
Edit: of jorvik shillingen, ik ben noob in star stapel namen... Edit 2: Mijn computer heeft een stomme spellingshulp dinges... Ik bedoel natuurlijk star stable
Laatst bijgewerkt door Delphi2003 op 26-01-15 21:28, in het totaal 2 keer bewerkt
Hallo! Ik ga ook weer eens inloggen om te kijken hoeveel sc ik na al die weken heb verzameld haha En mijn paarden zullen ondertussen wel in een diepe depressie zitten geloof ik...
Hm, ik heb iets teveel uitgegeven aan paardeneiland dus nog een week wachten totdat ik de vos arabier kan kopen Ik was dus iets minder rijk dan ik dacht...
Wat is paardeneiland? Men door dit topic heb ik zin om verder te spelen, maar ik heb al m'n quests, wedstrijden, taken enzovoort van vandaag al gedaan Ik wil graag verder komen in het spel, meer ontdekken en daardoor meer mogelijkheden hebben tijdens het spelen. Iets met ongeduld..
Daar kun je je paard op vakantie sturen, via je hoofdstal
Delphi2003
Geplaatst: 27-01-15 08:25
HoresesLover schreef:
Hm, ik heb iets teveel uitgegeven aan paardeneiland dus nog een week wachten totdat ik de vos arabier kan kopen Ik was dus iets minder rijk dan ik dacht...
Jammer! Ik moet nog zeven weken sparen voor de fjord én nog level 15 worden... *zucht*