Van links naar rechts: Moondancer aka Moon, Blueboy aka Indigo, Daydream aka Dream en Darkboy aka Darky. Mijn fjord word iets met winter. Ik ben nu al dol op die nieuwe fjorden.
Weten jullie hoe het komt dat ik met mijn begin paard en de anda overal vast zit en met m'n tinker (noord zweed ofzo dacht ik... Ik noem het een tinker!) en m'n pony niet?
Pff ben al zo lang niet meer in hdv geweest, maar ik wil mn fjord! Duurt alleen nog 3 weken ofzo voordat ik al die items voor de kalten heb, ik ben slecht in zoeken
Waar ik eigenlijk nu al een paar keer aan heb gedacht... Is het voor jongens niet toegestaan ofzo om te spelen? Of moeten zij dan een meisjes poppetje spelen?
Ahhh, ben eindelijk level 13. Kan niet wachten tot ik naar GHV kan. Volgens mij is dat echt het mooiste gebied van de kaart met al die warme kleuren. Wat vinden jullie het mooiste gebied?
Delphi2003
Geplaatst: 26-01-15 08:23
Clemency schreef:
Ahhh, ben eindelijk level 13. Kan niet wachten tot ik naar GHV kan. Volgens mij is dat echt het mooiste gebied van de kaart met al die warme kleuren. Wat vinden jullie het mooiste gebied?
Ik denk hdv (ook al kan ik er nog niet in ) want ik hou gewoon van dat ijzige