Fennadev schreef:Voor een inteeltvrije Welsh "wat ze lang niet allemaal zijn" en 1 van de 38 welshjes die op het moment nog levend en wel in het spel zijn wel. Maar de hoogste welsh is inderdaad al wel GN6. Ik heb even in het paardenbestand gekeken en er zijn welgeteld 9 welsh met GN5 (inteelt weet ik niet) en 2 met gn 6 in leven.
Kijk, shetlanders zijn er zo'n 300 van in het spel, dacht ik, dus daar is GN 5 niet bijzonder.
Ik zie wel of ze zaterdag nog niet overboden is, maar degene die er nu op heeft geboden gun ik haar wel.
Klopt niet, ik heb zelf bijvoorbeeld al twee GN7 Welshen (en volgens mij nog meer gefokt, maar ik weet even niet meer of ik die heb verkocht of naar gezocht heb gedaan). Binnenkort de eerste GN8 onderweg.
Ik heb daarnaast hele hopen GN5 en GN6 veulens gehad, met veel geluk werden ze voor 4000-5000 verkocht, maar een groot aantal heb ik gewoon naar gezocht gedaan.
(Gaat allemaal over volledig inteeltvrije Welshjes uiteraard)
Dit was wel voordat de Community zei dat er zo weinig Welshen in het spel zijn, kan best dat hierdoor de markt weer aantrekt.