Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Clemency schreef:Oke, dit was raar.Ik was een beetje aan het rond struinen in het gebergte bij figrove, (op plekjes proberen te komen waar ik niet hoor te komen..
) en opeens kwam er een loading screen en was ik ergens op een bergtopje met heel veel mist en wolven. Er stond ook een oude boom met glittertjes erom heen..
Is dit een missie of wisten jullie hier ook niks van? Een van die wolven kwam naar me toe en daar kon ik schijnbaar mee praten want er stond zo'n praat wolkje ding, alleen ik kon er niet op klikken. Aangezien ik geen idee heb hoe ik screenshots maak om een mac heb ik foto's met mijn mobiel gemaakt:
[ [url=m/oxmZTI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BUG8q6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Juliette61 schreef:Clemency schreef:Oke, dit was raar.Ik was een beetje aan het rond struinen in het gebergte bij figrove, (op plekjes proberen te komen waar ik niet hoor te komen..
) en opeens kwam er een loading screen en was ik ergens op een bergtopje met heel veel mist en wolven. Er stond ook een oude boom met glittertjes erom heen..
Is dit een missie of wisten jullie hier ook niks van? Een van die wolven kwam naar me toe en daar kon ik schijnbaar mee praten want er stond zo'n praat wolkje ding, alleen ik kon er niet op klikken. Aangezien ik geen idee heb hoe ik screenshots maak om een mac heb ik foto's met mijn mobiel gemaakt:
[ [url=m/oxmZTI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BUG8q6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar is dat??
De boom ken ik maar de wolven niet, ben zo benieuwd!
Sarcasm schreef:'T is een pelhamWat een mooie edits komen hier voorbij zeg!
Ik wilde eigenlijk al vragen waar je dat stang en trens hoofdstel vandaan had
Kan de weg eindelijk een beetje vinden in Verborgen Dino Valei..
Ik ben nu level 15,5 en heb gewoon helemaal geen missies, dat heb ik nog nooit gehad..
Doef schreef:Wauw, echt heel mooi gedaan Karla!
Ben nu in HDV, op zoek naar die dingen voor de Kalters. Maar het lijkt wel alsof ze er niet liggen, heb er 1 gevonden... Heb echt overal rondgereden, terwijl ik er gister een stuk of 12 heb gevonden..