Horse Reality No3, we gaan maar door!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iloveiswan

Re: Horse Reality No3, we gaan maar door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:04

Heb laatst ook per ongeluk zelfde vader gebruikt. Hengst was super interessant en druk op dekken en oog valt op zelfde vader := Veulen is helaas ook blijven zitten

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:05

Iloveiswan schreef:
Heb laatst ook per ongeluk zelfde vader gebruikt. Hengst was super interessant en druk op dekken en oog valt op zelfde vader := Veulen is helaas ook blijven zitten

Ik ook al eens, merrie er voor verouderd en alles :')

Ochja, gelukkig is het maar een spel :Y)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:08

:oo
Dan vind ik het spel Howrse toch wat leuker, daar boeit het namelijk niet. _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:15

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:16

Overleden?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:23

Kan 't nie zien. Hoe cool is dat? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:31

Hij is negatief oud _O-

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:46

Whut, foutje denk :')

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:01

Ik heb weer een hele berg IJslanders te koop, mogen allemaal weg t.e.a.b :)

Tobiano STERhengst
https://www.horsereality.com/horses/99647/tobiano

Silver STERhengst (training afgerond)
https://www.horsereality.com/horses/293 ... florent-td

Dun SW1 hengst (training afgerond)
https://www.horsereality.com/horses/124 ... oods-folki

SW1 hengst
https://www.horsereality.com/horses/533 ... oods-filip

Tobiano SW1 hengstje
https://www.horsereality.com/horses/114240/tobiano-sw1

Vos merrie, hoge 2e premie (2 very good, verder good)
https://www.horsereality.com/market/trade-63577

Deze paarden staan ook op de markt, dus daar kan geboden worden. Maar bij interesse kun je mij ook een berichtje sturen :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:55

Iloveiswan schreef:
Overleden?

Jep, kreeg een melding van het veulen en dat hij helaas stillborn was.

Best cool :D

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:13

Karla schreef:
Ik heb weer een hele berg IJslanders te koop, mogen allemaal weg t.e.a.b :)

Tobiano STERhengst
https://www.horsereality.com/horses/99647/tobiano

Silver STERhengst (training afgerond)
https://www.horsereality.com/horses/293 ... florent-td

Dun SW1 hengst (training afgerond)
https://www.horsereality.com/horses/124 ... oods-folki

SW1 hengst
https://www.horsereality.com/horses/533 ... oods-filip

Tobiano SW1 hengstje
https://www.horsereality.com/horses/114240/tobiano-sw1

Vos merrie, hoge 2e premie (2 very good, verder good)
https://www.horsereality.com/market/trade-63577

Deze paarden staan ook op de markt, dus daar kan geboden worden. Maar bij interesse kun je mij ook een berichtje sturen :)

hoeveel wil je voor de eerste? :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:19

AlwaysH schreef:

Oke het zijn maar spelletjes, maar als dit soort dingen niet boeien, dan is er toch ook geen uitdaging?

Maar misschien ben ik de loser die overal een uitdaging in zoekt :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:22

Janine1990 schreef:
AlwaysH schreef:

Oke het zijn maar spelletjes, maar als dit soort dingen niet boeien, dan is er toch ook geen uitdaging?

Ik vind juist die genetica en dergelijke leuker dan howrse. Heb dat ook jaren gespeeld maar vond er inderdaad niet zo heel veel uitdaging in. Ging uit verveling kleuren sparen enzo :+

Oja net mijn dierenarts bedrijf gestart. Kost 130.000 waarvan je 25.000 terug krijgt als in startkapitaal.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:25

Azmay schreef:
Janine1990 schreef:

Ik vind juist die genetica en dergelijke leuker dan howrse. Heb dat ook jaren gespeeld maar vond er inderdaad niet zo heel veel uitdaging in. Ging uit verveling kleuren sparen enzo :+

Oja net mijn dierenarts bedrijf gestart. Kost 130.000 waarvan je 25.000 terug krijgt als in startkapitaal.

Mee eens, bij howrse ging ik van de leukste rassen alle kleuren verzamelen. Of van alle rassen bepaalde kleur zoals palomino etc.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:26

Janine1990 schreef:
AlwaysH schreef:

Ik speel al zes jaar Howrse en andere spellen haak ik steeds af, puur door te weinig uitdaging. Dus dat vind ik niet. :P
Op Howrse fok je ook om aan de top te komen en Grand Prix te rijden en te winnen etc.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:53

Azmay schreef:

Heeeeeeeel lang geleden heb ik ook Howrse gespeeld... Alleen al die fantasy vond ik vreselijk :o
Je zult mij dan ook nooit een fantasy film of boek (Harry Potter, neee bedankt!) zien kijken of lezen... Misschien ligt het daar aan. En het pay 2 win vind ik zo vreselijk saai... de gemakkelijke weg bewandelen is zeg maar niet zo mijn ding. Ik ga me dan inderdaad ook vervelen :j

Daarom vind ik alleen al dat HR flink credits verdient. Ja, er valt nog veel verbetering te behalen. Maar als je niet voor pay 2 win gaat, duurt het wat langer. Probs voor Deloryan dat ze daarin zo blijft doorzetten. Ze had ook voor makkelijk kunnen gaan en snel cashen.

Iemand al bekend met de kosten voor starten eigen bedrijf als trainer?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:58

Ik denk dat je wel kan zien of ik van fantasy houd. _O-

Tja, de makkelijke weg is wel duur. Als je paarden zou kopen waar je dus mee wint moet je al passen kopen ed. Je komt niet zomaar boven aan.
Overigens vind ik de genetica in horsereality heel leuk. Zou leuk zijn als ze dat in Howrse toe zouden voegen, haha.

Ik heb op howrse nooit dingen gekocht want dat vonden mijn ouders niet goed, dus ben gewoon helemaal van 0 naar nu geklommen. En dat is niet makkelijk hoor. :o :+

Maarja vind het allebei leuk, anders zou ik 't nie spelen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 19:03

Nou uit de foto's in je profiel niet AlwaysH :') Maar nu zie ik je 'woonplaats' _O-
Ik heb dus echt serieus dat niet geweten, dus was niets persoonlijks hoor!!! _O-

Ik heb destijds voor Howrse wel eens wat gekocht. Maar zoveel als sommigen daar deden... No way... Dat sloeg echt compleet nergens op. Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Mede daarom vind ik HR ook echt tof, werkelijk IEDERE speler heeft toegang tot dezelfde paarden. Het is een kwestie van geluk en inzicht. En als de marktwerking straks een beetje oke is, dan heeft iedereen goede kansen!

Currently nummer 82 op de .com :') Maar goed, 40+ uur per week werken, serieus paardrijden, bijkeuken bouwen, sociaal leven... Het kost wat tijd :+

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 19:05

Druk scholier. Tijdens de lessen zitten we toch op de laptop. Kleine moeite alles dan te verzorgen en te trainen :Y)

Ik heb overigens een vriendin van mij ook aan het spel geholpen. He he :=

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 19:17

Ik heb op de .COM een nieuwe Islander dekhengst! TO, SW1 én W21 op vos basis, eerste premie (nog geen ster want hij is technisch gezien pas net geboren :)) ). Iets aan de prijs (25.000 of 5dp) want wil hem graag wat exclusiever houden!
https://www.horsereality.com/horses/117865/alba-frodo

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 19:46

Janine1990 schreef:
Azmay schreef:

Heeeeeeeel lang geleden heb ik ook Howrse gespeeld... Alleen al die fantasy vond ik vreselijk :o
Je zult mij dan ook nooit een fantasy film of boek (Harry Potter, neee bedankt!) zien kijken of lezen... Misschien ligt het daar aan. En het pay 2 win vind ik zo vreselijk saai... de gemakkelijke weg bewandelen is zeg maar niet zo mijn ding. Ik ga me dan inderdaad ook vervelen :j

Daarom vind ik alleen al dat HR flink credits verdient. Ja, er valt nog veel verbetering te behalen. Maar als je niet voor pay 2 win gaat, duurt het wat langer. Probs voor Deloryan dat ze daarin zo blijft doorzetten. Ze had ook voor makkelijk kunnen gaan en snel cashen.

Iemand al bekend met de kosten voor starten eigen bedrijf als trainer?

Helemaal mee eens. Al die pegasus oliebol en die stomme fantasy gouden appel plaatjes.
Ook ik snap de lol van Harry Potter niet. Game of Thrones vind ik wel geweldig trouwens, maar valt dat nog onder fantasy?

KittyDylan schreef:
Druk scholier. Tijdens de lessen zitten we toch op de laptop. Kleine moeite alles dan te verzorgen en te trainen :Y)

Ik heb overigens een vriendin van mij ook aan het spel geholpen. He he :=

En hier kan ik me ook heel erg in vinden. Ik loop op woensdag en donderdag altijd stage en dat is echt te zien aan mijn online tijd. :Y)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 19:49

GoT is low fantasy, HP is high fantasy. Ik houd van fantasy, maar de manier waarop het in howrse is gezet spreekt mij ook niet aan. :=

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 19:52

Vind het juist extra leuk dat er realistische kleuren zijn op HR en dat inteelt ook een rol gaat spelen. Het heet ook niet voor niks Horse Reality.

Ben zelf op zich wel fan van fantasy, maar wel op de juiste plek. Dier gerelateerde Sim games moeten gewoon realistisch zijn wat mij betreft, of 100% fantasy met fantasie dieren etc. Een gewoon bruin paard met ernaast en paars paard kan ik niet aan :+ .

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 20:00

GoT heb ik dan ook weer heeeeeelemaal niets mee.
Maar dan wel zo erg dat ik me er ook nooit in heb verdiept :') Dus of ik mezelf nu tekort schiet weet ik niet :')

Wat HR betreft had ik graag nog op school gezeten, maar dan had ik nog langer op school gezeten vrees ik :') Laat mij maar werken, geld kan je nog wat mee. Ik heb 6 jaar over m'n studie gedaan omdat ik mijn vrije tijd (en dan vooral de paarden) belangrijker vond _O-

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:28

Janine1990 schreef:
Nou uit de foto's in je profiel niet AlwaysH :') Maar nu zie ik je 'woonplaats' _O-
Ik heb dus echt serieus dat niet geweten, dus was niets persoonlijks hoor!!! _O-

Ik heb destijds voor Howrse wel eens wat gekocht. Maar zoveel als sommigen daar deden... No way... Dat sloeg echt compleet nergens op. Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Mede daarom vind ik HR ook echt tof, werkelijk IEDERE speler heeft toegang tot dezelfde paarden. Het is een kwestie van geluk en inzicht. En als de marktwerking straks een beetje oke is, dan heeft iedereen goede kansen!

Currently nummer 82 op de .com :') Maar goed, 40+ uur per week werken, serieus paardrijden, bijkeuken bouwen, sociaal leven... Het kost wat tijd :+

Wahaha, nee ik snap dat je dat niet snapt als non-potterhead! :P Muggle (inside joke)...
En ja mensne kopen heel vaak passen, maar die fokken dus zelf, haha. Kopen dan items etc. Mensen kopen eigenlijk nooit goeie paarden over. Das wel boring, ja.

Achja, zijn ook voornamelijk kinderen op howrse!