Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marcella schreef:Kanji91 schreef:Hihi sorry! Maar dan kan ik eindelijk een opleiding kopen
En oeps. denk je nu vele veulens verkocht te hebben met roan?
Je had ook gewoon geld kunnen lenen, maar anders is de eerst volgende die geld zou mogen lenen voor opleiding.

Marit_P schreef:@Amy @Venix
Als ik het goed heb onthouden is dat 'in heat' zijn onderdeel van het insemineren van een merrie via spermabuisjes bij de dierenarts. Eerst moet je merrie in heat zijn voordat ze via een spermabuisje geinsemineerd kan worden. Met zo'n druppeltje zie je dus dat een merrie in heat is
Venix schreef:Marit_P schreef:@Amy @Venix
Als ik het goed heb onthouden is dat 'in heat' zijn onderdeel van het insemineren van een merrie via spermabuisjes bij de dierenarts. Eerst moet je merrie in heat zijn voordat ze via een spermabuisje geinsemineerd kan worden. Met zo'n druppeltje zie je dus dat een merrie in heat is
Maar, ze zijn al drachtig...
*Is nieuwsgierig!!*
Smee__ schreef:Ik twijfel zo wat ik ga doen. Ben eigenlijk een beetje klaar met de Quarters, m'n doel was een 1e premie champagne veulen te fokken en dat is gelukt. En wil eigenlijk ook IJslanders maar dan moet ik dus ruimte maken. Maar ik ben gehecht aan m'n pixelpoownies
Ik heb al een deel Quarters buiten gegooid, maar de meeste staan er nog. XD