Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
op de paint(Jantje, mijn mascotte) na, die is bruin
nog even uurtje proberen te lezen
Michje schreef:Marcella schreef:Dan wel, maar dat weten wij niet zie alleen die fries merrie en paard is ook nog 9 jaar dus over 6 weken waardeloos. Mag ze wel heel hard gaan trainen wil ze kunnen fokken voor die tijd.
Zeker weten doe ik dat ook niet, want dat kan ik ook niet zien. Maar dat was haar vraag in eerste instantie en heel kort daarna was het paard al verkocht.
Het is natuurlijk iets tussen koper en verkoper. Als het goed is staat er nu (of komt er heel binnenkort te staan) bij de opdracht van Kim dat je je eerste paard moet kopen dat de beginnerspaarden veel waard zijn en ze op moeten passen bij verkopen of ruilen. Het is natuurlijk aan de verkoper zelf wat ie met die info doet!
eline95enile schreef:En iets over de gezocht advertentis wat ik me bedacht. Zou 1 extra gezocht advertentie iets zijn met veel eisen, dus ook veel munten die bijvoorbeeld 48h blijft staan en dat iedereen in die 48h zijn paarden ernaar toe kan doen? Dan zou je bijvoorbeeld nog even extra kunnen trainen, of zouden jullie dat niet doen? Bij alle advertenties zou ik het niet doen denk ik, dan wordt het te makkelijk. Maar bijvoorbeeld 1 met een hoge prijs, om te stimuleren te trainen voor gezocht?