Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

F_inley

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 20:48

Is de site bij jullie ook sloom

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 20:49

Jep en hij klapt er steeds uit bij trainen en quizvragen, krijg dan dat de pagina niet beschikbaar is ofzo.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 20:51

Ik ben aan het rondneuzen voor leuke betaalbare kruising merrie iv . iets met 3 leuke hengsten en maar 1 merrie om te dekken := . Heb wel shetlander merries maar de hengsten hebben ook shetlander bloed dus teveel kans op volle shets.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 20:53

Hapert hier regelmatig de site.

F_inley schreef:
Haha bekend probleem. Maar mag nu niks kopen wat slechter is dan mijn eigen paarden

Dat is zo wie zo wat je moet aanhouden. :j ;)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 20:55

Ja dus eigenlijk alleen gn 9 of hoger mag ik kopen haha

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:00

Merrie met lager GN kan wel hoor zeer waarschijnlijk krijg je dan toch een GN er weer erbij. Maar zou dan kijken of zo merrie ook wel echt iets toevoegt voor de rest.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:04

Ja wil wel weer een kleurtje erbij. Heb nu voornamelijk zwart haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:21

Ik heb nog 3 shetjes, een paint en twee kruisingen :j op de paint(Jantje, mijn mascotte) na, die is bruin :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:57

Bleh, advertentie weg -O-

Ik heb Tinkers en Tinkerkruisingen op stal. Probeer ik mijn weg in te vinden :)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:59

Ik heb momenteel een paintkruising en een volle welsh op stal staan. Met de paintkruising wil ik proberen wat nieuw bloed te fokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:59

Ik hoop dat ik nog anderhalf uur wakker kan blijven om twee upgrades te doen.. Slaappil op dus wordt vechten tegen slaap :z

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:09

:') succes

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:10

Lol heb geboden op het forum ben benieuwd of dat die nog verkocht gaan worden aan mij.....verwacht het namelijk niet of voor een absurd bedrag. :')

Sterkte Jans en anders is morgen nog een dag en anders in etapes upgraden. ;)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:14

Vind de prijzen erg hoog heb ook ff gekeken omdat ik een kruising merrie zoek maar voor die prijzen laat maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:19

Ik hoopte de lange update nog te kunnen doen voor t slapen :D nog even uurtje proberen te lezen :j

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:23

Joeeee bak is aan het upgraden :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:26

amandananana schreef:
Joeeee bak is aan het upgraden :D

*\o/* :D

Zit nu te denken had misschien beter via iemand anders op die paarden kunnen bieden. Maar dat is mijn stijl niet eerlijkheid duurt het langst...... :+

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:30

Achja, maakt het uit. Het is maar een spel toch :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:31

Daarom... :')

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-16 10:24

Michje schreef:
Marcella schreef:
Dan wel, maar dat weten wij niet zie alleen die fries merrie en paard is ook nog 9 jaar dus over 6 weken waardeloos. Mag ze wel heel hard gaan trainen wil ze kunnen fokken voor die tijd.

Zeker weten doe ik dat ook niet, want dat kan ik ook niet zien. Maar dat was haar vraag in eerste instantie en heel kort daarna was het paard al verkocht.

Het is natuurlijk iets tussen koper en verkoper. Als het goed is staat er nu (of komt er heel binnenkort te staan) bij de opdracht van Kim dat je je eerste paard moet kopen dat de beginnerspaarden veel waard zijn en ze op moeten passen bij verkopen of ruilen. Het is natuurlijk aan de verkoper zelf wat ie met die info doet! ;)

Deze staat er inderdaad nu in, zodra de speler een paard heeft gekocht voor de Kim-taak, komt er in de volgende taak een stuk tekst over waarom adanxeva paarden zeldzaam zijn en dat ze op moeten passen met verkopen voor een laag bedrag. Twijfelde of ik er een bedrag bij moest zetten, zoals 'het wordt niet aangeraden je paard voor minder dan 8000 munten te verkopen' maar weet zelf niet precies wat er nu voor gevraagd wordt. En weet ook niet echt of dat er ook bij moet, of dat de waarschuwing genoeg is.

Website gaan we mee bezig, we gaan bijhouden hoe vaak hij overbelast is en dan weer naar de hosting ermee.

En iets over de gezocht advertentis wat ik me bedacht. Zou 1 extra gezocht advertentie iets zijn met veel eisen, dus ook veel munten die bijvoorbeeld 48h blijft staan en dat iedereen in die 48h zijn paarden ernaar toe kan doen? Dan zou je bijvoorbeeld nog even extra kunnen trainen, of zouden jullie dat niet doen? Bij alle advertenties zou ik het niet doen denk ik, dan wordt het te makkelijk. Maar bijvoorbeeld 1 met een hoge prijs, om te stimuleren te trainen voor gezocht?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 10:34

Voor een paard dat al naar 120 getraind is ga ik helaas niet extra trainen om de simpele reden heb daar te veel paarden voor (en train zonder weiland dus vaak is dat niet te doen). Vind het dan belangrijker om te zorgen dat mijn andere paarden getraind kunnen worden.

Had uiteindelijk via forum gevraagd of mijn berichtje verwijdert zou kunnen worden, maar melding is gesloten zonder berichtje te verwijderen. Vind ik dan toch een beetje jammer.

En gisteren dus weer alleen hengsten gekregen.
http://spel.mijnmanege.nl/paard/8337-happy-safir
http://spel.mijnmanege.nl/paard/8332-lucky-moon
Begin dat hengsten abbo toch een beetje erg irritant te worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 10:52

eline95enile schreef:
En iets over de gezocht advertentis wat ik me bedacht. Zou 1 extra gezocht advertentie iets zijn met veel eisen, dus ook veel munten die bijvoorbeeld 48h blijft staan en dat iedereen in die 48h zijn paarden ernaar toe kan doen? Dan zou je bijvoorbeeld nog even extra kunnen trainen, of zouden jullie dat niet doen? Bij alle advertenties zou ik het niet doen denk ik, dan wordt het te makkelijk. Maar bijvoorbeeld 1 met een hoge prijs, om te stimuleren te trainen voor gezocht?

Op zich een heel leuk idee maar het hangt er voor mij vanaf hoe hoog die eisen zijn.
Ik ben al blij als een paard van mij 120 is en meer dan dat gaat het niet snel worden. Iets op 21 of 22 kan misschien nog, maar al die advertenties met echt hoge eisen (vaardigheid op 30 ofzo) maken hier al geen kans, dat zie ik gewoon niet zitten. En denk wel meerdere mensen niet ;)

Dus als het met eisen van max. 20 (of eventueel eens 21/22) per vaardigheid is is het een leuke toevoeging, maar anders niet zo ;)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:17

Ik train mijn paarden ook niet naar de 30 bij 1 vaardigheid, dat valt niet te doen.
Ik zou eigenlijk het liefste willen zien dat het systeem bij een niet ingevulde advertentie gewoon weer random dobbelt en bij een ingevulde advertentie met een verschil van maximaal 1000 munten met de vorige een nieuwe advertentie neerzet, dan blijft er verloop met advertenties die gewild zijn.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-16 11:30

Dan moet daar dus eigenlijk in elk geval een limiet op staan, zodat ze niet tot niveau 30 vragen, dat ga ik noteren.

Maar wanneer haal je dan de niet-ingevulde advertenties weg? Na een week bijvoorbeeld degene die er op dat moment een week staan? Of bijvoorbeeld elke zondag alles vervangen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:32

Mijn bakken staan aan hun laatste upgrade rondje en dan is het geld op :+