Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, heel vaag
. Mijn nieuwe paardje Rosey als dressuurfjord:

, Cmd zit rechts en links naast spatie en shift weet je wss wel maar dat zit een boven fn en rechts boven de pijltjes haha 
)
Dan zal ik eens zien of er ergens een gratis versie is, het is nu niet dat ik vaak foto's moet bewerken.
Karla_1999 schreef:Dat is idd een plek van een missie, dit heeft te maken met het laatste stuk van de missie van de vermiste soulrider![]()
Maareh, ik had gister weer zin om een edit te maken, dus dat heb ik gedaan. Mijn nieuwe paardje Rosey als dressuurfjord:
[ Afbeelding ]
En dit is de *originele foto*
L0veMyHorse schreef:Karla_1999 schreef:Dat is idd een plek van een missie, dit heeft te maken met het laatste stuk van de missie van de vermiste soulrider![]()
Maareh, ik had gister weer zin om een edit te maken, dus dat heb ik gedaan. Mijn nieuwe paardje Rosey als dressuurfjord:
[ Afbeelding ]
En dit is de *originele foto*
Wow! Mooie edit![]()
Ik ben een tijdje afwezig geweest op het topic en juist actief op facebook. Ik ben je nog nooit tegen gekomen, edit je al lang?
Echt heele mooie edit!
Ik je heb het even nagekeken en mijn eerste serieuze edit heb ik gemaakt op 24-12-13, een jaartje geleden dus
. Ik plaats mijn edits ook wel eens op facebook, maar niet zo vaak. Ik wilde deze overigens ook op facebook zetten, maar dat en ik vergeten
Karla_1999 schreef:
. Heb daar eerlijk gezegd ook helemaal geen zin in...
Doef schreef:Haha, ik zit er nu op. Moet nog 58 van die dingen vinden, geen idee hoelang dat gaat duren....