Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:xXGRIETJEXx schreef:Heeft iemand een goeie hint voor mij wat die fictieve dino met dat vak daaronder linkt??
Denk Mario
de koeien vind ik super irritant, kan niets meer vinden ook niet met google, die wat we allemaal willen zijn, heb ik al, en de mannetjesvorm ook, en ik moet nog die 2 met 3 puntjes bij kip hebben dees_daan schreef:hmm wat moeilijk, die met die pin snap ik helemaal niet, en de anderen ook niet..
kellyb schreef:dees_daan schreef:hmm wat moeilijk, die met die pin snap ik helemaal niet, en de anderen ook niet..
als je nu niet met de pin betaald hoe betaal je dan.................
Elaine schreef:Waar haal je die nummers vandaan
praat wat makkelijker 
Elaine schreef:wat moet er tussen de mannelijke koe en 'on the farm'?
2 puntjes
kellyb schreef:dees_daan schreef:hmm wat moeilijk, die met die pin snap ik helemaal niet, en de anderen ook niet..
als je nu niet met de pin betaald hoe betaal je dan.................

kellyb schreef:[***] schreef:wat moet er tussen de mannelijke koe en 'on the farm'?
2 puntjes
Denk aan deze tijd van het jaar wie stonden er ook weer in de kerststal
maartje_h schreef:Laura24 schreef:IEMAND een hint bij Farm over de koeien? Zijn telkens 2 woorden, maar moeten het soorten koeien zijn ofzo?? Kan 't in de eerdere pagina's niet vinden... Heb al wel het vlak religions, maar kan daar nog niets invullen (alleen bij pigs, waar ik ook niets bij weet)
ja ergens staan hier van die smiley`s met koeien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze gellof ik
kan die hint duidelijker? kellyb schreef:over hints gesproken wie heeft er een voor mij
Wat heeft moord met alternative te maken.........................
Shanna schreef:ik nog niet!!kan die hint duidelijker?
Shanna schreef:ik nog niet!!kan die hint duidelijker?
maar nou die tweede letter nog........