Mistdancer schreef:DohoShots schreef:En even een vraag aan iedereen over de staldieren:
Zouden jullie het erg vinden dat er op de pagina geen dieren meer staan waaruit je kunt kiezen maar dat je in het formuliertje aan kunt geven wat voor soort hond/kat/geit etc je zou willen of dat het je niet uitmaakt ?
Ik heb nu elke keer zoveel formuliertjes voor dieren kopen voor hetzelfde dier dat het denk ik handiger is als ik het gewoon zo doe
Je zou ook de dieren kunnen nummeren. Nu heb je namelijk hond 1 en hond 2 bv. Als Hond 2 dan gekocht wordt, voeg je een hond toe. Deze hond noem je dan hond 3. Als je dan twee personen hebt die hond 2 kopen, dan is het gewoon wie het eerst is.
Dat is dus het probleem, tenminste, zoals ik het begrijp is het als volgt:
Er staan nu iedere dag 2 honden (of katten/varkens/ezels/geiten) op de markt. Laten we zeggen van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds. In de twaalf uur daartussen heeft Tara geen tijd om de site bij te werken.
Stel nou dat iedereen online komt van 9 uur tot 7 uur en daarin staldieren aan de haak slaat. Om 9:10 uur koopt er iemand hond 1, en om 10 uur koopt ook iemand hond 1. Vervolgens komt er om 10:15 iemand die hond 2 koopt, 10:38 iemand die hond 1 weer koopt en 11:03 iemand die hond 2 koopt. En zo gaat dat dan dus de hele dag door.
Dus hond 1 en 2 zijn eigenlijk al vergeven nadat er twee mensen een staldier hebben gekocht, en de rest die erachteraan komt, koopt het dier "dubbel", wat dus niet kan.
Dus een hond 3 toevoegen als hond 1 of 2 verkocht is, heeft dus geen zin. Want Tara heeft in de tussentijd geen tijd om bij te werken. En een hond 3 hoeft als er bijgewerkt is ook niet toegevoegd te worden omdat die dan totaal geen meerwaarde heeft.
Kan ik het dan verkopen o.i.d?
misschien dat ik gewoon voorlopig nog lekker alleen in WA blijf, kan ook toch?