Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:23

Mistdancer schreef:
DohoShots schreef:
En even een vraag aan iedereen over de staldieren:
Zouden jullie het erg vinden dat er op de pagina geen dieren meer staan waaruit je kunt kiezen maar dat je in het formuliertje aan kunt geven wat voor soort hond/kat/geit etc je zou willen of dat het je niet uitmaakt ?
Ik heb nu elke keer zoveel formuliertjes voor dieren kopen voor hetzelfde dier dat het denk ik handiger is als ik het gewoon zo doe

Je zou ook de dieren kunnen nummeren. Nu heb je namelijk hond 1 en hond 2 bv. Als Hond 2 dan gekocht wordt, voeg je een hond toe. Deze hond noem je dan hond 3. Als je dan twee personen hebt die hond 2 kopen, dan is het gewoon wie het eerst is.

Dat is dus het probleem, tenminste, zoals ik het begrijp is het als volgt:
Er staan nu iedere dag 2 honden (of katten/varkens/ezels/geiten) op de markt. Laten we zeggen van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds. In de twaalf uur daartussen heeft Tara geen tijd om de site bij te werken.
Stel nou dat iedereen online komt van 9 uur tot 7 uur en daarin staldieren aan de haak slaat. Om 9:10 uur koopt er iemand hond 1, en om 10 uur koopt ook iemand hond 1. Vervolgens komt er om 10:15 iemand die hond 2 koopt, 10:38 iemand die hond 1 weer koopt en 11:03 iemand die hond 2 koopt. En zo gaat dat dan dus de hele dag door.
Dus hond 1 en 2 zijn eigenlijk al vergeven nadat er twee mensen een staldier hebben gekocht, en de rest die erachteraan komt, koopt het dier "dubbel", wat dus niet kan.

Dus een hond 3 toevoegen als hond 1 of 2 verkocht is, heeft dus geen zin. Want Tara heeft in de tussentijd geen tijd om bij te werken. En een hond 3 hoeft als er bijgewerkt is ook niet toegevoegd te worden omdat die dan totaal geen meerwaarde heeft.

JesdaJinn

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:41

Ik zou gewoon aangeven welke kleur en of je volwassen/kitten wil dan heeft Tara daar vast wel een leuke foto van

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:05

Ik heb ook weer een paar dingen ingevuld! Ben benieuwd naar wat voor paard ik vang. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:30

Ik zie dat staldieren is aangepast, mooi systeem zo hoor. Als het voor jou fijner werkt zo laten.

Ik heb een droompaard gewonnen met de loterij... wat nou als ik dit niet perse hoef? := Kan ik het dan verkopen o.i.d?

En stel ik moet m wel aanmaken... moet ik alles invullen of doe jij de genetica en kleurcodes enzo?

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-18 19:32

prugelpiet schreef:
Ik zie dat staldieren is aangepast, mooi systeem zo hoor. Als het voor jou fijner werkt zo laten.

Ik heb een droompaard gewonnen met de loterij... wat nou als ik dit niet perse hoef? := Kan ik het dan verkopen o.i.d?

En stel ik moet m wel aanmaken... moet ik alles invullen of doe jij de genetica en kleurcodes enzo?

Je hoeft het niet aan te maken haha
Ik doe de genetica etc maar je kunt wel een foto insturen met welke kleur het moet zijn (mits die foto overeenkomt met de kleur en het een scherpe foto is)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:35

Ik zal is even wat zoeken wat misschien interessant is om later weer te verkopen. Dankjewel. :D

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:08

prugelpiet schreef:
Ik zal is even wat zoeken wat misschien interessant is om later weer te verkopen. Dankjewel. :D

Zit je toevallig in Western Australia? :) want dan wil ik het paard anders wel van je kopen als t naar mn smaak is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:02

Irisx schreef:
prugelpiet schreef:

Zit je toevallig in Western Australia? :) want dan wil ik het paard anders wel van je kopen als t naar mn smaak is?

Nee Northern Territory. Heb maar een mooie fokmerrie gemaakt :+

julya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:57

Zo, 2 mustang hengsten ingeschreven als dekhengst, paardjes beleerd. Hopen dat ik level 8 ben nu hahaha

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:02

Ik zou echt niet weten waar ik heen moet als ik level 8 ben :') misschien dat ik gewoon voorlopig nog lekker alleen in WA blijf, kan ook toch?

julya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:13

Ik wil juist naar Western Australia

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:17

Voor mij waren eigenlijk alle rassen in WA interessant, terwijl ik bij een ander gebied maar één ras elke keer wat vind. Dus misschien dat ik daar pas heen ga als de markt ook meer actief is voor die gebieden zodat ik alleen wild horses hoef te vangen in WA en verder het ras dat ik wil kan kopen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:08

Hoe zorg ik ervoor dat mijn paard beleerd wordt?
Twee van mijn paarden hebben zowel grondwerk als longeren en inrijden volledig gehad en ik wil graag kijken in welke discipline ze goed zijn qua wedstrijden.

@Iris, ik heb nog een eenzame goedgekeurde Marwari hengst. Ik ben eigenlijk van plan om een beetje een dekhengstenstation te worden van alle mogelijke rassen, maar dan moet ik niet zoveel merrie's vangen :')

julya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:17

@Fennadev, als ze alle lessen hebben afgerond zijn ze automatisch beleerd volgensmij

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:32

Klopt, en als je dan een sportkeuring doet kom je erachter welke discipline het meest geschikt is voor dat paard.

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-18 13:33

Veulens zijn gedaan! :)

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:00

Fennadev schreef:
Hoe zorg ik ervoor dat mijn paard beleerd wordt?
Twee van mijn paarden hebben zowel grondwerk als longeren en inrijden volledig gehad en ik wil graag kijken in welke discipline ze goed zijn qua wedstrijden.

@Iris, ik heb nog een eenzame goedgekeurde Marwari hengst. Ik ben eigenlijk van plan om een beetje een dekhengstenstation te worden van alle mogelijke rassen, maar dan moet ik niet zoveel merrie's vangen :')

Wellicht kunnen we tzt wat ruilen? Ik ben namelijk meer van de merries :')

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:10

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:33

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:36

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:37

Jep!
Ik hoopte sws op eentje met cream. Dat vind ik knap.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:43

Ja dat zit bij haar er wel in

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:56

Ja kan wel Iris. Ik ben toch natuurliefhebber dus ga van elk ras wat sparen.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 15:36

Oh, dat scheelt al een boel :)
Ik vang echt alleen maar hengsten voor mijn idee, maar zal uiteindelijk best wel meevallen.

Mocht je een Rocky vangen, dan hoor ik het graag haha
Ik wil er zoveel mogelijk (en dat is dus precies het ras waar ik het minste van heb)

Mistdancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 17:00

Ligt het aan mij of is er nog niet geupdate? Er is namelijk iets mis met mijn wifi en weet niet of mijn lijstjes goed verstuurd zijn. Ook is dit niet omdat ik ongeduldig wil lijken, maar ik weet nu nog ongeveer wat ik vandaag al gedaan heb en dan kan ik dat nog even doen. Alvast bedankt!