Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Janine1990 schreef:Doe maar een bod, hoef niet de hoofdprijs.
Kijk deze nou
https://www.horsereality.nl/horses/23384/foal-doe-23384![]()
Jammer van die score... Maar die beentjes en dat hoofd
VanessaSH schreef:Janine1990 schreef:Wil je 'm verkopen?
HHmmm, nu nog niet denk ik, wil er nog wel een veulen uit

, de silver roanChange3x schreef:Janine1990 schreef:
Ja ik snap dat het een stukje genen is, maar ik heb ook het idee dat het bij de OB's echt óf 3 óf 1 is. En niet ergens tussenin. Terwijl je bij de AT's ook prima ergens tussenin kan zitten.
Waar je naar mijn idee bij de Tinkers (maar ik fok ze zelf niet) voornamelijk 3P's hebt en het heeeel moeilijk is om ook maar iets met ster te kunnen vinden.
Ik heb meerdere OB staan die nog nooit een 1e of 3e premie hebben gehaald, altijd een 2e.
Het is vgm maar net welke paarden je voorbij hebt zien komen en in hoeverre je je hebt verdiept in dat bepaalde ras op HR.
zag het potentieel er wel in
. Kan niet alles houden helaas . Heb nog een hele kleuterschool aan merries
Bij de QH's is het zoveel moeilijker, alle paarden met een leuk kleurtje presteren ontzettend slecht
Maar m'n bruine hengst die al 2x eerste premie heeft gehaald is eindelijk volwassen dus hopelijk daar ook eindelijk eens goed presterende veulens met een leuk kleurtje
, als ik wat makkelijker aan geld kwam kon ik wat bijkopen Smee__ schreef:Ik zie ook wel verschil in rassen ja. Mijn fokdoel bij de Mustangs was een sterveulen fokken met dubbel crème. Dat is vorige maand al geluktBij de QH's is het zoveel moeilijker, alle paarden met een leuk kleurtje presteren ontzettend slecht
Maar m'n bruine hengst die al 2x eerste premie heeft gehaald is eindelijk volwassen dus hopelijk daar ook eindelijk eens goed presterende veulens met een leuk kleurtje