_Mara_ schreef:@XXKimieejj: wat leuk dat je mij gaat volgen.Bang zijn dat je niks meer gaat lusten, het kan, maar we moeten ook een beetje nuchter blijven. Acuut dood gaan aan 'fabrieksvoedsel' doe je ook niet zo snel en sommige dingen moet je gewoon voor lief nemen. Zoals bijv. die insecten in dadels, heb je het ooit geproefd? Ik denk het niet, dus feitelijk veranderd er niks behalve dat je nu iets meer weet over je eten.
Ik heb jou blog ook even bekeken en ik denk wel dat je gelijk hebt dat je niet een enorm breed publiek aan trekt. Dat het niet interessant zou zijn ben ik niet met je eens, ik denk dat je echt serieus iets kan betekenen voor andere mensen met jou ziekte of mensen die anderen kennen die het hebben en er meer over willen weten vanuit een meer persoonlijk oogpunt. Anderen het gevoel geven dat ze er niet alleen in staan, herkenning oproepen en anderen een hart onder de riem steken. Wat allemaal zeer belangrijk is dus zeker door blijven gaan met bloggen!
Je hebt gelijk, je moet er eigenlijk gewoon niet te veel bij nadenken. Al ben ik daar behoorlijk goed in. Dadels heb ik regelmatig gehad dat ik ze proefde omdat ik ze er wel lekker uit vind zien, maar het is mijn smaak niet, nooit geweest. Het zelfde met spruiten en asperges!
Het is gewoon een heel ander publiek denk ik dan dat hier is. En in de eerste instantie is mijn blog niet eens opgezet om veel ''publiek'' te trekken. Maar ook gewoon puur om alles van me af te schrijven, omdat het me helpt bij het naast me neer leggen van alles waar ik last van heb, en er eerder een soort ''hobby'' van te maken, dan echt een depressieve ziekte waar je alleen last van hebt. Ook heb ik er al lotgenoten mee gevonden, ook dat was een doel van mijn blog. En verder heb ik met minimaal 10 bezoekers per dag niks te klagen denk ik?