Ik heb hetzelfde probleem Vandaar dat ik de bokkers hier aanmoedig, wie weet hebben zij binnenkort genoeg punten om weer een leuke wedstrijd op te zetten
Ik ben ook weer begonnen, heb al ele tijd niks meer mee gedaan haha. Maar zit nog in lvl 1. Dus voorlopig noggeen invite's volgens mij. Ga straks eerste betaalde opdracht doen haha
Anne_mieke88
Geplaatst: 30-05-12 11:04
JorisDy schreef:
Is hier nog iemand die binnenkort een invite kan vergeven? Via twitter, facebook en de blog kan ik niks meer vinden helaas.
Zit hier met hetzelfde probleem zoek me wezeloos. en als ik er 1 heb gevonden is hij al vergeven of iemand anders krijgt hem
Die rode smileys komen nou niet direct vriendelijk over
Squawk
Geplaatst: 30-05-12 11:36
maroescha schreef:
Mijn ek is afgekeurd omdat ze niet snapte voor welk bedrijf hij nou was. Dom kind die hem gekeurd heeft, want had het gewoon uitgelegd.
Ik erbij gezet dat het moest lijken alsof het van de appie was. Staat er als commentaar: de albert heijn is zeker niet het bedrijf achter de reclame. Goh!
Wat wordt er op mp aangeboden? Soms zijn ze niet zo snugger hoor
Anne_mieke88
Geplaatst: 30-05-12 11:52
Suus___ schreef:
Die rode smileys komen nou niet direct vriendelijk over
Ik ben de smileys gewent dat als ik : ( intoets er dan zoiets verschijnt. moet dat nog afleren
Mars
Geplaatst: 30-05-12 11:53
Squawk schreef:
Op marktplaats worden ze overigens ook aangeboden.
Ik zag het ja, maar op de een of andere manier lijkt dat me niet zo veilig. Straks betaal je er geld voor en verkoopt de persoon de invite aan nog 20 mensen... ik vertrouw het niet in ieder geval