Ik moet echt weer inkomen zeg! Jeeetje! Iemand inkomer tips? Weet wel redelijk hoe het werkt maar is toch bijna een halfjaar geleden!
Ik ben AlwaysH trouwens.
Mocht iemand nog wat volwassen paarden hebben waar ik even mee kan starten (zodat ik mijn verouderingspunten niet verpest) en dan het liefst Camargue's en PRE's, zou ik dat heeeeel erg waarderen!
Limoen
Geplaatst: 30-10-18 21:45
PowerOfZoef schreef:
Today at 18:38 Your horse Foal Doe 111371 was sold to Gypsycobs2208 on the market for 100 000 HRC.
Wat was t voor 1?
Iloveiswan
Geplaatst: 30-10-18 21:46
Denk dat je het beste even op de markt daarvoor kan kijken of wilde paarden vangen. Zullen nog niet giga veel volwassen paarden zijn.
Hoe zit 't nu met die dekkingen? Je kan een hengst aanbieden voor dekking? Maar hoe de f kan je een dekking voor je merrie met inseminatie rietje vinden. Dat je het via de da moet doen snap ik; maar waar vind ik die rietjes van anderen/dekhengsten?
Dat werkt nog niet. Als je bij zoeken klikt in het menu links, dan kan je daar invullen welk ras en dekhengst ja/nee.
Als je dekhengst op ja zet, dan krijg je een lijst met alle beschikbare dekhengsten van het geselecteerde ras.
Smee__
Geplaatst: 30-10-18 22:56
PowerOfZoef schreef:
CrCr tinker hengst met 3x average
Jemig wat zou ik dan wel niet kunnen krijgen voor m'n CrCr tinker hengst die in 3x ster was?
Karla
Geplaatst: 30-10-18 23:12
Is er weer iemand die het niet nodig vind om meer dan 1 te overbieden op een van mijn paarden, welke inmiddels al in de 20.000 zit. Had mijn vriend hem een berichtje gestuurd met de vraag waarom ie dat deed: "omdat ik niet meer dan 1 hoef te overbieden" . Ik hoop echt dat er iets aan veranderd word, wat dit is heel frustrerend...