Bezemen schatten en quizzen doe ik inderdaad ook fanatiek
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amandananana schreef:Goed bezig met weggeven Marcella

Marcella schreef:Dan wel, maar dat weten wij niet zie alleen die fries merrie en paard is ook nog 9 jaar dus over 6 weken waardeloos. Mag ze wel heel hard gaan trainen wil ze kunnen fokken voor die tijd.
amandananana schreef:Haha daarom, ik vind t alleen maar eerlijk. Je hebt op zulk soort spellen altijd van die gierige spelers die overal teveel voor vragen en weinig geld uitgeven. Denk dat t voor t spel ook belangrijk is als geld wordt uitgegeven.
Michje schreef:Zeker weten doe ik dat ook niet, want dat kan ik ook niet zien. Maar dat was haar vraag in eerste instantie en heel kort daarna was het paard al verkocht.
Het is natuurlijk iets tussen koper en verkoper. Als het goed is staat er nu (of komt er heel binnenkort te staan) bij de opdracht van Kim dat je je eerste paard moet kopen dat de beginnerspaarden veel waard zijn en ze op moeten passen bij verkopen of ruilen. Het is natuurlijk aan de verkoper zelf wat ie met die info doet!
Marcella schreef:amandananana schreef:Goed bezig met weggeven Marcella
Sorry hoor ga niet onderbetalen als ik genoeg munten heb hoor.![]()
![]()
Zolang ik niet onder de 200k kom zie ik geen problemen, maar zie ik ook niet zo heel snel gebeuren.
[***] is ook druk bezig met upgraden zag ik.....
Ach eigenlijk verzameling ik munten voor andere spelers zullen we maar zeggen.
ik ben alleen niet van de geld terug