Kruisingen zijn makkelijker om leuke kleurtjes te fokken dan met echt rassen. En met kruisingen blijf je gewoon langer inteeltvrij.
Fok nu echt gewoon voor mezelf om GN omhoog te krijgen. Tja wat te veel of over is gaat naar de handelaar of gezocht.
Trouwens super blij dat deze dame geen schimmel geworden die mag nu opvolger worden van haar moeder ondanks dat ze een tinker kruising is geworden. http://spel.mijnmanege.nl/paard/7961-gauri-mt
En hopelijk vanavond 4 merries, want word die hengsten toch wel een beetje zat (1x tinker en 3x paint merries hoop ik op met ook nog leuk GN en leuke kleurtjes).
Jorex
Geplaatst: 02-10-16 19:56
@Roosje, ja da's zo jammer, ik denk dat vooral haflingers en arabieren binnenkort gewoon niet meer bestaan in het spel. Ik wil graag kleuruitbreiding bij de welshjes, maakt ze namelijk ook weer wat aantrekkelijker. Ik zal nooit in paints of shetlanders gaan doen.
F_inley
Geplaatst: 02-10-16 20:07
Ik fok Harflingers en welshjes nu. Was eerst van de kruisingen maar ben nu ook overgaan op volle rassen om die te fokken
En ik baal dat de paint gezocht advertentie met limiet hoogte is.......
Heb een 16 jarige paint hengst die weg mag.
Anoniem
Geplaatst: 03-10-16 11:29
Vraagje : maakt het energielevel van een paard eigenlijk nog uit als je die op de weide zet om te (laten) dekken? Moet dat volledig vol zijn of speelt dat geen rol?
Nee, dat maakt niet uit. Op moment van dekking moet het balkje vol zijn, maar aangezien de dekking pas na die 24 uur op de wei plaatsvindt, is ie al lang weer vol tegen die tijd.
Anoniem
Geplaatst: 03-10-16 11:34
Ben eens benieuwd, heb nu 1 koppel drachtig, een tweede weet ik niet (dacht dat ik mijn mailmeldingen aangezet had maar blijkbaar niet ). Nu weer 2 nieuwe erop
Roosje01
Geplaatst: 03-10-16 11:39
Marcella schreef:
En ik baal dat de paint gezocht advertentie met limiet hoogte is.......
Heb een 16 jarige paint hengst die weg mag.
Dat had ik gister ook met een shetlander advertentie
Even de update van Facebook hiernaar gekopieerd: Zojuist met onze hosting gesproken. Het blijkt dat wij het slachtoffer zijn geweest van een zogenaamde DDoS-aanval. Waarbij vanaf een heleboel adressen de website wordt 'bestookt' met verzoeken om pagina's te laden met als gevolg dat de server het niet aankan en alles traag wordt en niemand er meer op kan. Als het goed is is de aanval nu voorbij en we zijn druk bezig met oplossingen om dit in de toekomst te voorkomen.
Site wil nu idd niet meer laden net zat ik er nog op
Marcella
Geplaatst: 03-10-16 18:19
Was even douchen in de tussentijd en heb nu even een ander probleem met mezelf.
Gaat dus niet lekker met spel ook......sterkte met die stomme dDOS.
Marcella
Geplaatst: 04-10-16 01:37
Toch wel een klein beetje blij vanavond.
Alleen die tinkers schijn ik alleen te krijgen als ik ze eigenlijk niet wil. Enige baal kruising en een hengst enige leuke is zijn kleur en GN. http://spel.mijnmanege.nl/paard/8316-veulen
Pfff die mails blijven ook een probleem inderdaad... Het is alleen zo lastig, want behalve zelf handmatig al die mails eruit gaan gooien (wat geen doen is) zijn we een beetje afhankelijk van de hosting, en zelfs bij een nieuwe blijven we dit dus houden... Komen ze in Spam of komen ze helemaal niet aan?
Vind het met de mailtje best apart dat de ene keer in spam en de andere keer in de gewone inbox komen. Maar had vorig keer ook er een soort van vertraging erin zitten.
Moet echt trainers hebben krijg naar mijn idee teveel munten.