Aaah, die zag ik ook op de markt! Ik wil ook zo graag een valk alleen ik vind die anda te vaak voorkomen. Dus ik ga deze binnenkort ook maar eens halen. Hij is zooo gaaf.
Wauw, ik vind die nieuwste fjorden echt mooi, wil ze alledrie! Ff wachten tot ik weer 3000 star coins voor 20 euro kan krijgen
Juliette@ Euhm kwart van level 14, dan ben er bijna denk ik. Als je een quest krijgt met een hondje in silverglade equestrian center ben je er heel dichtbij. Ik was geloof ik ook al in level 14 toen ik golden hills pas in kon.
Drogon
Geplaatst: 16-01-15 00:53
grietje14 schreef:
Wauw, ik vind die nieuwste fjorden echt mooi, wil ze alledrie! Ff wachten tot ik weer 3000 star coins voor 20 euro kan krijgen
3000 sc voor 20 euro? Is dat in een dubbel sc weekend? Ik dacht dat je dan 2000 kreeg?
Jaimyliefje
Geplaatst: 16-01-15 02:38
help! Ik ben gister voor t eerst begonnen met star stable, ik vond het wel leuk en heb alle quests gedaan.. Nu moet ik geld betalen (die in de vorm van een sterretje) om naar de volgende dag door te gaan in het spel! Is dat soort geld alleen maar te verkrijgen via een echte real life betaling of ook op n andere manier?