Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Piekosjj schreef:Smee__ schreef:Ik vraag me af of het de bedoeling is dat je paarden iedere ochtend maar zo'n 70% energie hebben?Ze zijn gisteren wel gewoon verzorgd.
Op .com zijn de energie levels veranderd. Ik meen te hebben gelezen dat je paard nu elk uur 10% er bij krijgt.
Pepperrr schreef:Tribunals schreef:Wauw die is knap zeg! Is er trouwens iemand op de .com die geld/tickets/deltapunten wil ruilen voor de .nl?
Ik wil welzal even kijken wat ik nog heb
Edit: 12 DP's en 3 FT's
Zullen we het wel even na de update ruilen? Aangezien de tijd ook vooruit gaat straks
Luna2006 schreef:Heeft iemand een bonte of creme oldenburger hengst ter dekking staan? Liefst een goede premie, mijn merrie is opweg naar ster
Ik heet Leo!
Heb totaal niet gekeken naar de afstammelingen van de uit het wildpark gevangen paarden maar blijkbaar hebben een merrie en een hengst dezelfde moeder
De merrie die in geïnsemineerd heb is nu hengstig
. Ik kan het niet testen nu. 
Xyris schreef:Ik ga ook maar eens kijken hoe dat zit smee, ik heb namelijk nooit op die namen gecontroleerd.
En sowieso vraag ik me af: Wanneer is inteelt inteelt en wanneer niet meer? Na hoe veel generaties? En na hoeveel generaties wordt het lijnteelt genoemd?
Xyris schreef:Volgens mij (ik weet het niet zeker, heb zoiets ook gehad) is er een bug dat, als je twee merries hengstig spuit, degene die het hoogst in het alfabet staat als eerste aan bod komt bij de inseminatie. Ongeacht of je een andere merrie geselecteerd hebt of niet. Mocht iemand dat kunnen/willen testen, dan graag. Ik kan het niet testen nu.