Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 18:35

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:40

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:50

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 11:34

Hier ook nog steeds een abonnement op hengsten (al heb ik laatste tijd gelukkig ietsjes meer afwisseling). Ik doe ook alles wat ik niet meer gebruik gelijk naar gezocht. Ook de dekhengsten met goed GN. Je raakt ze echt aan de straatstenen niet kwijt, m.u.v. de Paints (al zie ik die prijzen ook alweer flink zakken).

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 11:38

Ik ben maar gestopt met fokken. Op dit moment nog 1 merrie drachtig van een kruising die gelijk weg mag..
Ik speel te weinig om het spel speelbaar te houden voor mij. Al het geld wat ik verdien moet ik gelijk uitgeven aan verzorging, onderhoud gebouwen of zieke paarden.. Boven de 5000 komen kost mij echt enorm veel moeite. Het plezier is even weg bij mij. Zit er aan te denken om al mijn paarden maar gewoon weg te doen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 11:41

Ben trouwens nog op zoek naar trainers.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:07

Ik wil wel trainen vanaf morgen, gaat alleen niet heel snel. Ik heb twee prachtige Welshmerrie's gekregen, ik ga denk ik verder met de Welsh en de haflinger opgeven, want het lukt gewoon niet om iets te vinden dat niet verwant is aan mijn haflingers.
Ik heb nu: SS Sanya, merrie, gn 5, moet nog een hnegst bij gezocht worden.
SS Lindariel, merrie, gn 4, koppel met SS Thalion
En ik ben nog een koppel aan het trainen. Dus het gaat goed met de welsh fokkerij.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:11

Heb net wat paarden opgeruimd had er teveel met laag gn van mijn eerste fokronde en er stonden leuke gezocht advertenties op voor paarden die nog niet zoveel kunnen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:13

Sorry zoek wel een beetje snelle gaat hierom al wat oudere paarden die ik zo snel mogelijk vol wil hebben, maar zijn wel al voor de helft getraind.

Ja staan leuke advertenties nu ga het alleen niet redden om voorbij de 20 te trainen vind het dan belangrijker om te zorgen dat mijn andere paarden vol getraind worden. Blijf gewoon geduldig wachten op goede advertenties.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:43

hier niks geboren vannacht denk veulen uit paint kruisingen ben benieuwd

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:50

Zo, 2475 betaald aan organisatie en 585 "verdient." :+ (lees: dus iets minder dan 1900 verlies gemaakt in totaal.)
Daarom dat men minder en minder wedstrijden organiseert.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 29-09-16 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:51

Ja bizar he die wedstrijden.. vind er ook echt niks aan!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:52

En je had ook nog wel flink wat inschrijvingen ook nog flinke tegenvaller hoor.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:55

Heb je daar je inschrijvingen bij opgeteld Ayasha?
Volgens mij ging er nog naar gekeken worden dat er iets niet helemaal goed ging bij de wedstrijden.
Ik ben benieuwd hoeveel die van mij vanmiddag gaat opbrengen.

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:57

Beheer is ook bezig met de wedstrijden want het is wel de bedoeling dat de manege er ook winst op kan maken. Ergens gaat nog iets mis!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 13:05

assie schreef:
Heb je daar je inschrijvingen bij opgeteld Ayasha?
Volgens mij ging er nog naar gekeken worden dat er iets niet helemaal goed ging bij de wedstrijden.
Ik ben benieuwd hoeveel die van mij vanmiddag gaat opbrengen.

Dat is wat gestort werd op mijn "rekening". Voorheen kostte organiseren iets van 2500 in totaal en als de wedstrijd klaar was had ik vrijwel altijd minstens 5000 centen, meestal eerder 7 a 8000 en een enkele keer een uitschieter van 10.000.
Dus van die bedragen naar 585 én hogere organisatie kosten (want toen was de winstprijs 1500 ipv 500 nu) vind ik toch wel aardig geslonken.

Het beheer kijkt er naar, dat is fijn, maar eigenlijk is er dan gewoon een update uit gebracht die nog niet af was. :) Voor te fokken moet men wedstrijden hebben en nu zijn er wel weer een aantal zag ik maar een paar dagen geleden niet. Dan leg je zelf het spel lam...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 13:08

Aan de andere kant krijg je dan wel weer dat er minder gefokt kan worden wat eigenlijk wel weer de bedoeling was, maar lijk mij niet op deze manier. Ze zijn ermee bezig dus gewoon maar even afwachten.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 13:10

Ja idd haast niemand organiseerd maar met zoveel verlies is dat idd niet zo raar nee

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 13:12

Marcella schreef:
Aan de andere kant krijg je dan wel weer dat er minder gefokt kan worden wat eigenlijk wel weer de bedoeling was, maar lijk mij niet op deze manier. Ze zijn ermee bezig dus gewoon maar even afwachten.

Klopt, maar de rest van het spel ligt ook stil; Waarom zou je trainen als je toch niet kan fokken en er toch geen wedstrijden georganiseerd worden?
De grootste "producenten" van fokken blijven toch fokken. Het zijn de beginnende die er niet meer aan geraken. :) Vraag me af of het aantal actieve spelers gedaalt is sinds de update.
Ik ben iig een stuk minder actief waar ik voorheen wel heel fanatiek was.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 13:16

Tja moet wel zeggen dat ik op het moment even haast heb gekregen om even flink er tegen te gaan met de oudere paarden, want dan kan ik die op gaan ruimen. Van de 2 paarden blijf nu 1 nakomeling over waar ik dan weer mee verder ga. Bij shetlanders en fjorden doe ik al niet meer op kleur fokken dat is nu gewoon GN omhoog krijgen, maar ga echt nog wel op een punt komen dat ik niet verder meer kan. Wil namelijk wel inteeltvrij blijven zo goed mogelijk. Dus nu heb ik veel paarden, maar uiteindelijk gaan dit wel steeds minder worden. Zeker als ik alleen maar hengsten blijf krijgen, want dan heb ik gewoon straks niks meer om mee te fokken.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:56

Mijn bakken zijn nog niet hoog genoeg om snel te trainen..
Hoogste is net aan 16 en twee zitten er nog 4.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:34

Ja met mijn bakken gaat het ook niet zo snel als ik zou willen.. ben op het moment ook niet heel actief door die stomme handen :x

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 21:32

Marcella schreef:

Maar als er dan mensen geld steken in goud om een fokbonus aan te schaffen, ben je niet helemaal goed bezig wanneer je dan het fokken lam legt als beheer ;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 21:54

Dat ook aangezien ik dus goud koop en ook fokbonus/plus heb.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:12

http://spel.mijnmanege.nl/paard/8226-delaware-atze
Jammer dat het toch weer een hengst is, maar toch super blij met deze GN5 knappe hengst. *\o/*

http://spel.mijnmanege.nl/paard/8225-sweet-bo-dreams
Yes een merrie helaas wel een kruising merrie, maar mooie verbetering van mams dus zodra dochter volwassen en vol getraind is mag mams met pensioen. :') En hopelijk gaat mams nog een knappe paint merrie met knap GN en kleurtje dan mogen moeder en dochter naar gezocht/handelaar. :+

En gisteren helaas maar 1 koppel drachtig en mijn e-mail loop de laatste tijd rare dingen te doen..... -O-