Ik heb Skyrim ook maar vind RDR dan bv weer leuker. Ik vind de omgeving van Skyrim altijd zo depressing
Skyrim is voor de pc en xbox/PS3
merrylegs
Geplaatst: 08-01-15 16:57
toffe outfit juultje
Die afbeelding is niet van mij, komt van google! Het is wel een fantasy/gevecht game, niet alleen van die brave heen-en-weer-lopen-en-praten questen, maar ook echt veldslagen, queestes, magie, draken en veeeel meer om te ontdekken dan sso. Naarmate je vordert in het spel ontwikkel je je vaardigheden (zwaardvechten, boogschieten, magische krachten, maar dit hangt af van je ras) De landschappen zijn ook veel woester, voornamelijk bergen met sneeuw en dennenbossen, maar ook dorpen etc.
Houd er wel rekening mee dat 't niet om paarden draait en je er een redelijk goede pc voor moet hebben. Hier kan je 't ff nakijken of je pc 'm wel aan kan.
ze hadden zeker niet al teveel tijd voor deze update zelfs de naam van de zeehondjesverkoper hebben ze verkeerd gespeld. Nou ja, we hebben tenminste weer een nieuw gebied zeg maar.
Ik hoop echt van niet! Ik durf het niet goed te kopen, vroeger had ik een betere pc maar ik weet niet of mijn huidige dat nog aankan.. en anders sta ik daar mooi met mijn spel